Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lizzy
#374282
Ja sorry lieve mensen! Ik had niet gezien dat jullie gevraagd hebben hoe het met Snuf gaat! Wel heeeeel lief van jullie :-*!

Tja, het ging eigenlijk gewoon ruk. Op zich gaat het lichamelijk best goed met Snuf. Maar op Clomicalm doet ze het niet goed, zonder Clomicalm ook niet echt. We hebben een minimale dagelijkse dosis geprobeerd en dat werkt ook niet echt en nu zijn we aan het kijken of we haar een beetje Clomicalm (minder als 1/4) kunnen geven, om de dag. Nu lijkt het ietsjes beter te gaan. Ze miauwt wel veel omdat ze van alles wil (eten, in de kamer, in de tuin, in de hal), maar ze gilt wel minder. Haar eetlust is wel weer beter sinds ze niet meer dagelijks Clomikalm krijgt. Maar ja, er zijn eerlijk gezegd momenten dat ik tureluurs van haar wordt hoor. Ze wil gewoon de hele dag door bediend worden. Maar ja, daar slaan we ons wel door heen!

Bedankt voor jullie belangstelling :-*. Ik zal echt regelmatiger een update gaan geven!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door