Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door hannabelgje
#3045422
Pfff hij lijkt nu zelfs minder geel te zijn. Wishfull thinking of echt? Geen idee. Hij spuugt wel van de nieuwe blikjes. Das weer minder. Maar in kleinere hoeveelheden gaan geven. Toch proberen meer droge brokjes te voeren. Daar spuugt hij helemaal niet van.
Door hannabelgje
#3047885
Het gaat met Jip nog erg op en af. De ene dag eet hij heel goed en de andere een stuk minder.
Vanavond heeft hij tijdens Het Grote Wasabi Hengelspel meegespeeld. Hij wilde ook achter de hengel aan en na het vangen heel hard grommen. Dat zijn toch juweeltjes van momenten.
Ik houd er nog steeds rekening mee dat hij er ineens mee ophoudt en ik hem gewoon vind.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3048030
Ow jee, ik had dit hele topic gewoon gemist  :-[
Dat is ook een rollercoaster waar jij inzit met Jip  :-\ Zoals je zelf al aangaf, beter worden doet hij niet meer maar zolang hij nog lekker zijn momenten heeft en zich niet doodziek voelt er gewoon van genieten!  En dat doen jullie zo te lezen wel  :-*
Door hannabelgje
#3050614
Hij eet weer slechter momenteel. Gisteravond niks, vanmorgen niks.  Nu gelukkig wat schesir gegeten. Het blijft toch een zorgenkindje.
Gebruikersavatar
Door Viking
#3050889
Oh gelukkig, dat lucht altijd zoveel op als je ze ziet eten! Jipje zal wel last van de knallen hebben gehad.
Door hannabelgje
#3051093
Geen idee. Of gewoon ff een offday misschien. Het blijft een vervelende rollercoaster waar we in zitten. Ik had verwacht dat zijn tijd erop zat tijdens mijn huidige twee weekjes vrij. Maar hij doet het nog steeds.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door