Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3040909
Ach, arme beestjes...  :'(

Het ziet er wel naar uit dat Jip zo goed mogelijk aan het genieten is van de tijd die hij nog bij jullie kan doorbrengen.
Ik hoop dat jij dat ook kan.  :-*
Door hannabelgje
#3042595
Hij lijkt beter te gaan eigenlijk. Hij eet goed, zeurt zelfs om eten en heeft vannacht zelfs de moeite genomen om naar boven te lopen en bij ons op bed te komen slapen. Ons is ik en Wasabi.  :biggrin2:
Hij is wel enorm geel en enorm mager. Dat betert in elk geval niet.
Gebruikersavatar
Door cath
#3042604
Och die lieverd! Hij kan dan toch nog wat genieten! Misschien ligt hij nu ook graag lekker warm!
Dat geel is zo  raar he, mijn vorige kat was ook helemaal geel, die had toen een galsteentje.
Ze is geopereerd en heeft dan toch nog 15 maanden geleefd, maar zij was wel 12 jaar toen ze ziek werd.
Dat is wel een pak ouder natuurlijk,  maar het blijft  sowieso altíjd moeilijk!
Laatst gewijzigd door cath op vr 19 dec 2014, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3042748
Wat een lastige tegenstelling dat hij zich aan de ene kant qua gedrag beter lijkt te gaan voelen maar qua uiterlijk nog altijd achteruit gaat :(
:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door EllenL
#3042769
hannabelgje schreef: Hij lijkt beter te gaan eigenlijk. Hij eet goed, zeurt zelfs om eten en heeft vannacht zelfs de moeite genomen om naar boven te lopen en bij ons op bed te komen slapen. Ons is ik en Wasabi.  :biggrin2:
Hij is wel enorm geel en enorm mager. Dat betert in elk geval niet.
Geniet er nog maar lekker even van! Knuffel voor Jip :-*
Door hannabelgje
#3044392
Inmiddels is Jip alweer twee weken thuis. Nog steeds eet hij en heeft zijn goede momenten waarin hij actief is. Wel geeft hij nu af en toe over. Even kijken hoe dat evolueert.
Wasabi krijgt het steeds moeilijker. Krijst meer en probeert met Jip te spelen en dat gaat natuurlijk niet. Ook blijft hij erg onzindelijk.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3044616
:bigarmhug:

Ik kijk regelmatig of er nog nieuws is over Jip en kan me niet voorstellen hoe moeilijk het moet zijn om hem te zien en te weten dat hij niet enorm lang meer zal hebben te gaan....
Het is immers al een wondertje dat hij al 2 weken weer thuis rondloopt en nog altijd eet met goede momenten.
Wel klinkt het alsof het einde er nu echt aan zit te komen met dat overgeven erbij  :'(
Door hannabelgje
#3044623
Ja dat vrees ik ook. Ik heb net weer wat nieuwe blikjes voor hem gehaald om te kijken of hij dat lekker vindt. Hij eet nu af en toe ook weer wat barf. Vandeweek een kippennekje en wat vers runderhart.
Het lijkt wel of hij steeds beter gaat eten. Heel gek.
Gebruikersavatar
Door Viking
#3044916
Kan het niet zo zijn dat het deel van zijn lever wat nog goed is nu aansterkt omdat hij weer wat eet? Ik ben echt een leek in deze hoor, maar zo tegenstrijdig dattie geel is maar wel steeds beter eet.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3044955
Ik zeg ook: gewoon genieten.

Ik weet dat dat lastig is als je zit te wachten en op je hoede bent het of het moment is om hem te laten gaan. Maar probeer het anders toch nog even los te laten. 
Misschien komt hij er nog redelijk door, misschien gaat hij nog weken, maanden mee. Wie zal het zeggen?
Beetje afstand nemen, proberen genieten en zien wat er gebeurt.  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door