Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#3023089
Ik zou ook fijne kvv evt nog wat fijner blenden.
Als dat niet genoeg lukt of je wil het mengen met een blikmousse:  Miamor pastei is een heel aangename fijne mousse die ze graag eten, graan- en suikervrij en een leuke prijs. Te verkrijgen bij zooplus.

Hopelijk knapt hij snel op en geneest het mooi.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3023682
pearlsofpassion schreef: Ik zou ook fijne kvv evt nog wat fijner blenden.
Als dat niet genoeg lukt of je wil het mengen met een blikmousse:  Miamor pastei is een heel aangename fijne mousse die ze graag eten, graan- en suikervrij en een leuke prijs. Te verkrijgen bij zooplus.

Hopelijk knapt hij snel op en geneest het mooi.
Bedankt ga daar even op kijken
Hij heeft nu van de da
KVV is nog effe te grof nu kan niet kauwen, hij likt het zeg maar
Dus wil voorlopig even op mouse blijven.
Heb er 7 meegenomen bij da
Gebruikersavatar
Door kiara
#3025580
Nou er is heel wat gebeurd, hij is gister middag naar een tandheelkundige arts geweest in Amsterdam , die heeft hem geopereerd , zat scheurtje in zijkant van kaak gewricht, hij heeft dit vast gezet met soort lijm , dus kiezen op elkaar , net zoiets als bij ons een vulling, een sonde zit er in zijn nek
Maar gister avond rond 7 uur opgehaald en toen daar op de tafel zag de assistente dat zijn bekje al weer open kon
Dus het zat niet meer vast, na overleg moest hij toch mee naar huis, met de nodige pijn stilling en vloeibare voeding, met de afspraak dat hij vandaag weer terug moet.
Onderweg belde die arts nog op voor verdere uitleg, het word vandaag weer vast gezet met nu ijzerdraad, dus weer narcose ( 4 de keer deze week) en dan maar hopen dat het dan wel goed gaat.
Alleen het gevaar hiervan is ( daar waarschuwde mijn eigen da voor) is als die kaak zo op elkaar vast gezet is er allerlei bacteriën in de mond komen en blijven zitten, met alle risico's vandien
Nou heb ik wel speciale mond reiniging gehad ook , dat moet je aan brengen met watte staafje heel voor zichtig om dat te voor komen.
En dit moet zo 3 weken blijven zitten, mijn hemel wat een gedoe en ik vind het dood eng, maar ja je moet was geen keus, ja inslapen.
Maar hij wil zo graag echt een vechter, dus we gaan zo rond 10 uur weer naar Amsterdam
Gelukkig heb ik enorm veel steun aan mijn oudste dochter , die durft even meer als ik, ook mijn andere dochter helpt zoveel mogenlijk, nou tot zover deze up date
Arme lieve mick maar wel sterke mick, daar kunnen wij als mens nog wat van leren, ongelooflijk hoe sterk een kat kan zijn, en gewoon kopjes geven en spinnen de schat
Door Ruisje
#3025730
kiara schreef: Nou er is heel wat gebeurd, .....
....
Arme lieve mick maar wel sterke mick, daar kunnen wij als mens nog wat van leren, ongelooflijk hoe sterk een kat kan zijn, en gewoon kopjes geven en spinnen de schat
Och, wat een toestanden allemaal. Arme Micky :(
Maar meid, hij geeft niet op omdat jullie dat ook niet doen!! Het zullen drukke weken worden met voeren en schoonhouden, maar als ie daarna 'het ventje' weer is, ben je heel blij dat je dat allemaal hebt gedaan. En Mick ook!
Sterkte met alles, wij zullen duimen, en een knuffel (niet te hard hoor...) voor Micky! :-*
Gebruikersavatar
Door kiara
#3026091
Dank je ook namens de grote vechter, wat ben ik trots op hem, hij is goed de nacht door gekomen, uiteraard met de nodige zorg, hij heeft gelukkig ook geplast, nu nog een keer poepen, maar denk dat dat niet eerder als morgen is, hij heeft natuurlijk niet veel te eten gehad en ben het nu heel langzaam aan het opvoeren, elk uur wat.
Hij wil alleen vreselijk graag uit de bench, mag hij ook iedere keer als ik hem voer maar wil dan ook op bed, mag uiteraard ook maar alleen als ik erbij ben, veel te link met die kap om, ben als de dood dat hij valt, dus ja even kroelen , eten en toch weer in de bench, die kap moet min 3 dagen blijven zitten, het moet uitharden.
Vanmiddag eerste keer met dat anti bacterie spul zijn tanden doen, ik wacht daarmee tot mijn oudste dochter er is, vind het dood eng
Hier word in ieder geval alles gedaan om hem te redden,
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door