Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door hannabelgje
#2976210
Vanmiddag liep ze nog stout te doen en nu ligt ze heel ellendig op de bank. Geen idee wat ze heeft. Ze lijkt pijn te hebben. Ligt stilletjes en knijpt haar oogjes dicht. Wil geen eten, wil helemaal niks. Ik ga haar denk ik maar wat okugest geven. Bah ik heb slechte ervaringen met dit soort dingen. Als ze morgenvroeg nog ziek oogt meteen richting da.
Door miik
#2976228
Als 1 van mijn katten zo snel, zo ziek zou zijn zou ik een dierenarts bezoekje niet uitstellen hoor.....
Ik hoop dat het meevalt, maar het klinkt niet fijn !
Door hannabelgje
#2976229
Ik ga niet midden in de nacht naar de da voor een eventuele haarbal vrees ik. Ik kan niks verzinnen wat zo accuut is dat het zin heeft om meteen richting da te gaan. Ze komen niet buiten. Kan dus geen gif ofzo zijn.
Door hannabelgje
#2976233
Ze heeft 40. Geen reden voor paniek dus. Verklaring voor haar gedrag en morgenvroeg naar spreekuur. Ik ben altijd heel bang voor ondertemp bij zieke katten. Dat vind ik wel reden voor paniek.
Door hannabelgje
#2976263
Nou ze doet het nog. Toch eng om naar beneden te gaan op zo'n ochtend. Zoë is bij haar op de bank gaan liggen deze nacht. Wat is het toch een schatje. Zometeen Zoë uitlaten en dan de da eens gaan bellen om te kijken of hij gewoon spreekuur heeft deze ochtend. Je weet nooit met een feestdag op vrijdag.
Gebruikersavatar
Door Elise Lecarme
#2976317
Wil je niet bang maken, maar dit kán ook op ernstiger zaken dan een haarbal wijzen. En een kat waaraan je merkt dat ze pijn heeft, die heeft nuet een beetje pijn maar héél véél pijn.
Een kat die een beetje ziekjes oogt is heel erg ziek, ze zijn meesters in het verbergen van ziekzijn....
Ben benieuwd hoe het met Fleur is, ik hoop dat ze is opgeknapt en ik hoop echt dat het een haarbal was...
Door hannabelgje
#2976364
Da was er niet. Vervanger gebeld en die had gewoon spreekuur. Dus daarheen gereden. Fleur geeft pijn aan in haar rug. Ze heeft wat spuiten gehad en we hebben nog meloxicam meegekregen voor de komende dagen. Wat een fijne da was dat zeg! Een hele leuke jonge vlotte dame die ook nog eens erg pro vers is. Fleur voelt zich stukken beter nu, ze loopt weer rond en heeft gegeten. Ik laat wel de heren boven vandaag zodat ze daar geen last van heeft.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door