Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door gonny
#336332
maandag ga ik met Kimmy naar de da.....ze heeft t zó benauwd.....heeft ze al vaker last van gehad, maar ze heeft er deze keer heel veel last van, zo zielig als ze wil spinnen krijgt ze een hoestaanval van hier tot Tokio...ze kan noggeeneens lekker grommen en blazen tegen de 2 rooie donders want dan blijft ze haast in......... :( zie t eerlijk gezegd een beetje somber in...ik "hoor" haar ademhalen..... :(
Door Truus
#336335
Ojee :-\ Heel veel sterkte :-*. Wat was het voorheen toen ze er last van had?
Door gonny
#336338
Truus schreef: Ojee :-\ Heel veel sterkte :-*. Wat was het voorheen toen ze er last van had?
bronchitus.....ik vind het zo zielig, als ze 's avonds bij me komt en dan wil gaan spinnen.....dan begint ze te rochelen en te hoesten.... :(
Laatst gewijzigd door gonny op za 18 jun 2005, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#336360
gonny schreef: bronchitus.....ik vind het zo zielig, als ze 's avonds bij me komt en dan wil gaan spinnen.....dan begint ze te rochelen en te hoesten.... :(
He bah wat sneu :-\. Ik was trouwens bang voor het hartje. Laat er ook maar even naar luisteren.
Ik ga duimen hoor!
Door gonny
#336366
Truus schreef: He bah wat sneu :-\. Ik was trouwens bang voor het hartje. Laat er ook maar even naar luisteren.
Ik ga duimen hoor!
daar ben ik zelf ook bang voor....ze is 15 jaar.. :(
Door Truus
#336370
gonny schreef: daar ben ik zelf ook bang voor....ze is 15 jaar.. :(
Ja het kan :-\ maar even afwachten, het hoeft natuurlijk niet zo te zijn en wie weet is het zo opgelost.
Ik duim en laat het maar weten he.
Door Francisca
#336410
Arme Kimmy, geef haar maar een knuf van mij. ;)
En sterkte maandag. :-*
Door Ine
#336786
Wat akelig meis, vooral voor Kimmy. Ik denk straks aan jullie, veel sterkte :-* en zacht knuffeltje voor Kimmy.
Door gonny
#336878
vanavond om 18.40 uur afspraak......pfffff wat een zorgen weer, mn moeder vond haar gisteren ook zo beroerd klinken...... :(
Door Ine
#336909
Dat wordt een lange dag vandaag!
Sterkte meis :-*
Door gonny
#336913
ine schreef: Dat wordt een lange dag vandaag!
Sterkte meis :-*
:-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door