Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jeanne
#338757
ja, het is exact hetzelfde, alleen zit in de vitamint nog iets van expiciens (vulmiddel???) tot 1 mg.
De rest is exact hetzelfde, ook de hoeveelheid.

Ik vrees inderdaad dat hij nooit ontwormd is geweest!!!!

Hoe gaat dat dan met boerderijkatjes, want die worden denk ik ook nooit ontwormd?
ze kunnen hier toch aan doodgaan, als je er niets aan doet??

maar ik ga het dus om de 10 dagen weer herhalen en dan weer
Laatst gewijzigd door jeanne op do 23 jun 2005, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
#338760
Ja, als je niets doet, kunnen ze eraan doodgaan.
Wij hebben dat ooit met een pup gehad. We kregen hem op vrijdag en op zondagavond lag hij bij de da. Op dinsdagochtend was hij overleden aan een darminschuiving, waardoor alle spoelwormen in een soort zak kwamen en de darm afknepen.
Zo erg is het met Sjonnie niet hoor, dus gewoon ontwormen zoals Syl het aangeeft. ;)
Door gonny
#338884
hier zijn die 2 van mij behoorlijk ziek geworden van Vitamint...diarree en spugen....moet ff snuffelen waarmee ik ze volgende week ga ontwormen...
Door Anneke V
#338904
Onze hond+katten eten nu met dit warme weer de helft van wat ze gewoonlijk eten....
En onze kater heeft ook al een paar keer gespuwd...
Gebruikersavatar
Door sylvia
#339066
[quote="gonny"]
hier zijn die 2 van mij behoorlijk ziek geworden van Vitamint...diarree en spugen....moet ff snuffelen waarmee ik ze volgende week ga ontwormen...
[/quote]

Drontal ?
Door jeanne
#339076
ik merk niets bijzonders aan sjonnie
ja, hij eet wat minder en slaapt veel, maar dat kan ook aan het warme weer liggen toch? ???
ooooh hij heeft vanmiddag voor het eerst in de tuin gewandeld, maar wist niet hoe snel hij weer naar binnen moest toen de sproeiers aangingen ;D
Door jeanne
#339715
hij vreet weer als vanouds en speelt en springt weer door het huis.
Ik vrees dat ie toch behoorlijk last van zijn buik gehad heeft :-[ Er zijn gisterochtend weer wat wormpjes afgekomen namelijk.
Over 10 dagen nog maar een kuurtje dus.
erm ketje :-[
ik voel me nog steeds een beetje schuldig...........
Gebruikersavatar
Door sylvia
#339982
jeanne schreef: hij vreet me de oren van mijn hoofd af vandaag :o
Had tie maar weer wormen hahahahahaha
Laatst gewijzigd door sylvia op za 25 jun 2005, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#340002
sylvia schreef: Had tie maar weer wormen hahahahahaha
nee, asjeblieft niet, heb er nachtmerries van gehad joh, wil je nie weten :-X
Door Moos
#342504
gonny schreef: hier zijn die 2 van mij behoorlijk ziek geworden van Vitamint...diarree en spugen....moet ff snuffelen waarmee ik ze volgende week ga ontwormen...
Hier werden beide kittens, en pupje Moos ook behoorlijk ziek van Vitaminth, ook diaree en spugen.
Saar heb ik dus maar meteen drontal gegeven, en daar hebben ze geen van allen last van...
Laatst gewijzigd door Moos op wo 29 jun 2005, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#342546
sjonnie heeft de dag dat ie de kuur kreeg veel geslapen en weinig gegeten (misselijk?)
nu vreet ie weer als een paard.

zondag krijgt ie weer een kuurtje vitaminth. dus als ie dan weer veel slaapt en weinig eet, ligt het hoogstwaarschijnlijk aan het wormenmiddel.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door