Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lightning
#2795854
Ik denk dat ook jij niks raars aan hem heb gezien, ook niet qua uiterlijk. het is niet eerlijk.
Door Hilde__
#2795856
Pfff wat verschrikkelijk moeilijk. Ik hoop en duim voor jullie dat het inderdaad iets anders is!
Door lightning
#2795860
Ik hoop het ook. ik wil echt niet te zweverig klinken, maar het lijkt nu alsof 2 keer mijn rode kater dood gaat en champ. willen jullie aub een kaarsje voor hem branden pleaseee...
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2795898
Toen de dierenarts het bij Berlioz had over dat hij FIP toch niet helemaal wilde uitsluiten zei hij heel stellig dat het niet besmettelijk is (weet het niet meer precies, ik dacht alleen, oh god, laat het dat niet zijn...) Dus ik zou hem gewoon lekker bij de andere katten laten als hij dat wil!

:bigarmhug:
Door lightning
#2795945
Vannacht mag hij bij ons op de slaapkamer slapen. is hij toch niet helemaal alleen. spelen doet hij nog steeds niet. straks even de temperatuur op meten, nare is ik mag hem toch niks geven.
Door hannabelgje
#2795946
Verwen hem maar lekker. Is er nog iets gezegd over wanneer het bekend is wat het is?
Door lightning
#2795966
Nee, morgen eigen da dus moet nog een lange nacht wachten. bloedprikken had geen nut, daar het pas morgen opgestuurd kan worden, kan ik het net zo goed eventueel bij eigen da doen.... ben zo bang en mijn onderbuik doet zo'n pijn.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2796000
Jeetje wat rot zeg.
1 ding is zeker het ligt niet aan jou, mocht het toch FIP zijn, en zijn leven morgen eindigen, dan heeft hij jou uitgezocht om mooie maanden te mogen hebben, ipv al te moeten sterven in een zak of bij iemand die hem niet waard is geweest.
geniet nog zolang als het kan, en heel veel sterkte morgen.
Door lightning
#2796003
Helaas mag ik mijn eigen filmpje van champ niet delen vanwege de muziek op de achtergrond.  :(
Laatst gewijzigd door lightning op zo 27 okt 2013, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mowgli
#2796089
Ach nee! Ik lees je berichtje nu pas! Wat erg zeg!
Heel veel sterkte Mirjam!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door