Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door koekje
#2787117
Ik heb nog nooit een bosduif vol met wormen gezien, maar als ik al duif voer, is het meestal zo'n duif van de Dam. Wie heeft er tegen je gezegd over die wormen, een medebarfer van hier?

Hoogwaardig vlees zijn mooie lapjes van mooie stukken. Dus geen kopvlees en niet primair vliezen en zenen en pezen.
Door Roosj
#2787134
Ja, een mede BARFer die ook katten heeft ;) Ik neem haar ook wel serieus, sta al langer met haar in contact. Maar nu twijfel ik dus of ik het wel of niet zal voeren. Ik ga geen dieren slachten. Door de midden knippen is tot daar aan toe, maar organen verwijderen doe ik echt niet..

Ik heb dan wel mooi vlees liggen. Haas, antilope, lama, paarden sucade en volgens mij nog wat dingetjes.
Door Martine-Tom
#2787785
Als je ze besteld zie je snel genoeg of er maden in zitten. Ik heb het nog nooit gezien in elk geval.
Ik zou ze prima durven bestellen en voeren, maar als je het liever niet wil, gewoon niet doen, volgens mij heb je afwisseling genoeg.
Door Roosj
#2788112
Vanmorgen is ze bijna gestikt in haar kwartel :-\ Nu stinkt ze ook weer uit haar bek, dus of barf dan de oplossing is? Ik raak een beetje ten einde raad. Hopelijk kan de da mij 1 november weer opweg helpen..
Door Roosj
#2792727
Tot nu toe gaat het super! Ze krijgt een BARF kwartel en Haaksbarf Eend. Ik weet dat ik dan niet aan mijn diersoorten kom, maar het gaat echt super! Haar oogjes zijn schoner, haar vacht glanst meer, de stank heb ik niet meer ontdekt (op het verslikkings geval na). Ze lijkt ook minder jeuk te hebben..

Morgen krijg ik de rest van de BARF artikelen en dan gaan we weer over op 4 diersoorten in 2 weken tijd (eend, patrijs, haas en kwartel). Hopelijk blijft het dan ook zo goed gaan..
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door