Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#326345
Nelly schreef: Heb het eigenlijk beide al meegemaakt, dus zowel open bloedende wond als klein, venijnig plekkie. Altijd goed gegaan (toch maar ff afkloppen dan?).
Dat kleine venijnige plekje daar ligt het aan hoe diep het is, toen ik die bacterie in mijn bloed had kwam dat om dat de gehele hoektand in het kootje van mijn wijsvinger verdween, en dat dit ook nog eens een wond was zonder scheur of wat dan ook zodat het helemaal niet schoon kon bloeden. Ik ben in de katten groot geworden en zat eigenlijk altijd wel onder de krabbels of bijtwonden en nooit heb ik ook maar een idee gehad om ermee naar de huisarts te gaan, deze ene keer wist ik op het moment dat het gebeurde dat het fout was. Ik denk dat je gewoon de pech moet hebben dat je zo verkeerd geraakt wordt, het heeft niets met afweer te maken. Dit was een bacterie die gewoon bij katten hoort en komt die in je bloedbaan dan kun je er zelfs aan overlijden als ze er niets aan doen.
Ik was in iedergeval blij dat mijn bloed niet gespoeld hoefde te worden.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#328861
Nelly schreef: Heb ik dus altijd gewoon puur geluk gehad! 8)
Nou dat valt mee hoor, ik denk dat ik eerder pech heb gehad.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door