Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Petra
#2723362
Mijn vijftien jaar oude kat heeft een eiwitallergie en suiker.Hij is echter enorm opgeknapt toen wij hem op bandit voor suiker nier en blaasproblemen hebben gezet..hij loopt weer op zijn voetkussentjes slaapt veel minder drinkt en plas minder kortom hij doet het weer :D Probleem is evhter dat hij ook een eiwitallergie heeft en echt flinke wonden heeft.Daar heb ik nu weer vetaderm voor meegekregen waar het wel rustiger van wordt maar weg gaat het niet.De dierenarts en ik willen hem graag op vers houden voor zijn suiker en nu is mijn vraag weten jullie wat ik het beste kan geven omdat hij dus ook met die eiwitallergie zit?

Ik dacht dat ik in kvv kattentopic zat..sorry :-[
Laatst gewijzigd door Petra op vr 26 jul 2013, 07:44, 1 keer totaal gewijzigd.
#2725449
Wat Martine zegt  ;) allergie voor alle eiwitten komt gelukkig zelden voor, een kat kan nl niet leven zonder een flinke hoeveelheid eiwitten in het menu. Allergie is tegen één of meer soorten eiwitten, dwz van bepaalde dieren, en uitzoeken welke dat zijn doe je met een eliminatie-dieet.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door