Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door paasnini
#2714936
Oei het is hier al even stil  :(. Ik schrik hier een beetje van. Mijn kitten is ook geent met chlamydia, notabene door de dierenarts van een dierentuin die vertelde dat de tijgers er ook mee geeent zijn. Toevallig hoorde ik van de week van een fokker dat dit zo slecht is.
Door Naomi25
#2715952
Hoi paasnini, wanneer is je kitten geent? Bij mij kwam de reactie twee weken na de enting. Ik hoop dat je niet denkt dat fip door de enting kan komen, dat was waar de dierenarts aan dacht als dat het niet was.

Met Jackson gaat het gelukkig weer helemaal goed. Meneer is maar liefst 400 gram aangekomen in twee weken! De koorts is na dat weekend niet meer terug gekomen en ik zag hem nadien elke dag beter worden. Vandaag is hij voor de tweede keer geent, nu natuurlijk zonder chlamydia. Ben wel een beetje bang dat hij weer een reactie krijgt, heb hem in ieder geval van tevoren l-lysine gegeven voor de weerstand.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door