Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door An
#326758
Gringo is nu al zijn 3de dag weg :-\ Ik ben nu toch wel erg ongerust...
Laatst gewijzigd door An op zo 29 mei 2005, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#327055
Sjonnie heeft vandaag bij ons op het terras gezeten.
Hij vond alles heel interressant, en joeg op spinnetjes en vliegjes en op de staart van Bes ;D.
Hij mag alleen buiten, als we zelf ook buiten zijn, want er is maar 1 uitgang naar de tuin, en dat is onder de boog door van het trapje af. Zolang hij dat trapje niet afgaat vind ik het best.
(of is dit niet verstandig?)
Door An
#327447
Nelly schreef: Is Gringo nog een echte kater? Of een jeweetwel-kater sinds kort misschien?
Hij is in ...euhm...februari gecastreerd. Hij is nog altijd niet terug :'(
Door Kefraya
#327459
Oh An, wat zul je je ongerust maken.
Woon je buiten of kun je evt. briefjes bij de buren afgeven zodat ze eens in hun schuur kunnen kijken?
Succes en sterkte!
Door An
#327539
ja heb ik net allemaal gedaan! Ook een paar postertjes in supermarkten enzo en geregistreerd bij het asiel enzo
Door An
#327820
Hij is gevonden!! Hij zat opgesloten in een garage, hij zat in een rol roofing...arm beestje kon niet bewegen, niks...en dat in die hitte... maar hij is terug gezond en wel!!
Door Doedels
#327832
An schreef: Hij is gevonden!! Hij zat opgesloten in een garage, hij zat in een rol roofing...arm beestje kon niet bewegen, niks...en dat in die hitte... maar hij is terug gezond en wel!!
Fantastisch!!! ;D ;D Wat zul jij gelukkig zijn. En hij is helemaal OK? Niet uitgedroogd ondanks de hitte?
Gefeliciteerd, geef hem maar een dikke knuffel :-*
Door An
#327890
Ik heb een kat nog nooit zoveel zien drinken...jezus zeg...hij is ook best wat magerder op die 4 dagen, maar verder ok
Door Francisca
#327935
Goed nieuws zeg!!! Gelukkig maar. :D
Laatst gewijzigd door Francisca op di 31 mei 2005, 07:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#331490
ik zat me vanmiddag af te vragen, hoelang je een kat binnen moet houden.
De een zegt, een paar maanden, de ander zegt een half jaar, de andere 3 weken, en weer een ander had de kat een jaar binnen gehouden.
Ik vind hem nu nog veel te klein om alleen buiten rond te lopen.
En ik ben als de dood dat ie niet meer terugkomt :-\
Hoe zorg ik ervoor, dat mijn kat weer netjes thuiskomt??
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door