Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door TMG1961
#2486069
Poes schijnt zich langzaam aan iets beter te voelen. Ze heeft om 17.25 gegeten, wilde eerst niet maar toen ik haar voerde at ze alles op. Had er wat probiotica doorheen gedaan. Alles is er tot op dit moment in gebleven. Wel heeft ze nog 1 keer gepoept, behoorlijk dunne drab.
Door Mowgli
#2486291
Klinkt al wat beter. Als poes diarree heeft, verliest ze naast het plassen ook veel vocht door de diarree. Hou dus goed in de gaten dat ze genoeg drinkt, zeker omdat ze een nierpatiëntje is. Eventueel wat water door het eten mengen.

Beterschap Poes!  :bigarmhug:
Door TMG1961
#2486451
Poezewoes heeft vannacht niet gepoept of overgegeven. Het eten wat ik klaargezet had heeft ze opgegeten. Heb haar net eten gegeven en daar heeft ze 75% van opgegeten.
Door TMG1961
#2486518
[quote="lightning"]
Gaat dus de goeie kant op :)
[/quote]

Ja, ze heeft tijdens wandeling de rest opgegeten en ligt nu lekker in haar mandje te slapen.
Door TMG1961
#2486661
[quote="Anne in Duitsland"]
Kijk, dat lezen we graag! Het lijkt erop dat je niet terug hoeft met haar naar de da, da's ook een hele opluchting!
[/quote]

Dat kun je rustig hardop zeggen
Door Too
#2486667
Gelukkig ze 'doet' 't weer!

Als ze zo misselijk en beroerd zijn [geweest] kan t mij niet zo heel veel schelen wát ze eten, als ze maar weer gaan eten.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door