Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lightning
#2386636
ja geprobeerd. met 2 man zelfs enkelt mijn man vind het dan eng en laat dan los. dus niet prettig. Hoop ook maar dat als ik het andere probeer dat het dan helpt want jaren lang? dan hoop ik echt dat het helpt en dat hij eraan wend
Door fem fatale
#2386714
Nouja, mijn ervaring is dat katten ook aan vervelende dingen wennen en het dan gewoon als onderdeel van de dag gaan zien (en Jet is weliswaar een poes van 5 kilo, maar ook dat is geen makkelijke tante, echt iets tegen haar zin doen gaat mij ook niet lukken, dus ik moet het zo inpakken dat het geheel naar haar zin is en dat er 1 onaangenaam onderdeel bij zit) en het dan gewoon accepteren. Duurde bij mij 5 dagen tot een week steeds. Dus dat is een ongelooflijke vervelende week, maar daarna wordt het waarschijnlijk beter.
Door Celicaatje
#2387133
Hai,

Ik heb kalium in poedervorm in huis. Mijn hondje die Cushing heeft die krijgt soms een klein beetje.
Dit heb ik van de dierenarts gekregen. Ik hoef er maar een klein snufje van te gebruiken.
Een tablet is altijd lastig.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2388932
Wil hij ook geen moutpasta? Vele katten lusten dat wel graag.
Het proberen waard lijkt me, want als hij dat lust kan je er heel gemakkelijk een pil in verstoppen.  Ze likken ze zo binnen. 
Als de pil te groot is zou ik ze vijzelen (als dat mag natuurlijk).  Als je de brokken wat nat maakt blijft het poeder er misschien wel op hangen.  Ik weet niet of hij ze dan nog eet natuurlijk.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door