Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Jota
#2373645
Sfida heeft sinds kitten af aan al last van tranende ogen (vooral het linkeroog), maar vandaag zag ik wat plukjes aan elkaar geklonterd haar liggen en die bleken van haar wang onder het oog te komen dat zo traant  ??? Het lijkt als of het zo aangekoekt is, dat het gewoon als een soort van klit los gekomen is. Je ziet nu ook haar rode huid erdoor heen komen. Is er iets dat goed werkt om het schoon te houden en het te laten helen? En heeft iemand ervaring met zo'n probleem?
Morgen moet ik sowieso even met de DA contacten over de voortgang met de Felimazole, dus ik zal hem ook even vragen.
Door Mevroi Kruim
#2373714
Heeft de da er al eens naar gekeken? Standaard tranende ogen is niet normaal iig. En van veel traanvocht laat idd het haar los.
Er kan van alles aan de hand zijn: verkeerd gebouwde traanbuis waardoor het traanvocht niet weg kan, chronische ontsteking, naar binnen gedraaide oogleden waardoor irritatie van oogharen, ontsteking van het hoornvlies ... dit is echt een gevalletje da.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door