Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2317678
Ik zou ook wachten tot hij tip top is.  Castratie durft toch wel een serieuze impact op de weerstand hebben. Dus je moet het niet zoeken.
Maar ik begrijp dat er nog wat gewacht wordt? :)

Bij de of-topic discussie ben ik het gewoon met Koekje eens, dus ik ga er niet verder op in, maar wilde dat wel even melden.  Die vergelijking met mensenwezen gaat niet op, en dat niet iedereen zo begaan is met het kattenwelzijn als wij, dat kan je niemand kwalijk nemen. 
Door Martine-Tom
#2326939
In overleg is de castratie uitgesteld. Doki heeft de sniffels van de niesziekte enting, dus dinsdag even laten tjekken of er verder niks aan de hand is en zo niet gewoon afwachten tot het over is en dan castreren.
Door Limpy
#2326967
Dan riekt hij vast nog niet, idd lekker wachten tot de sniffels helemaal over zijn.
Door sella
#2326990
Verstandig, je kan ook een alternatief werkend da om advies vragen wat het verstandigst is qua sniffels, als ik toen had geweten wat ik nu weet :-\
Het kan zelfs helpen om gewoon de enting te ontstoren, zo tres simple maar zo weg gewalst door de gewone da.
Ik had mijn chronische sniffelschat het graag bespaart. Maar je leert van al je schatten voor de volgende schat.
Door Martine-Tom
#2326995
Oh daar zou ze voor open staan hoor, maar hier in de buurt zit er niks helaas  :-\
Hij krijgt nu wel L-Lysine...
Door Martine-Tom
#2327060
Goes, Zeeland.
Mijn da is "gewoon" regulier maar met afiniteit voor homeopathie (ook heel wat kennis) en suport het rauw voeren.
De L-Lysine enzo vond ze ook goed, maar ontstoren is een stapje tever denk ik  ;)
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op zo 29 apr 2012, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2327069
Jammer, daar weet ik zo niet iemand, maar je zou eens kunnen zoeken of navragen naar mensen die of aan de Silverlinde gestudeerd hebben (natuurgeneeskunde voor dieren, opleiding zit in breda) of homeopathie voor dieren, wie weet kunnen die je helpen met het ontstoren van de enting...
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2327074
martine-tom schreef: Goes, Zeeland.
Mijn da is "gewoon" regulier maar met afiniteit voor homeopathie (ook heel wat kennis) en suport het rauw voeren.
De L-Lysine enzo vond ze ook goed, maar ontstoren is een stapje tever denk ik  ;)
oh, zie nu de edit pas... als ze echt affiniteit heeft voor klassieke homeopathie en ook kennis dan zou ze moeten weten wat voor ellende enten kan geven en dat dat ontstoord kan worden ;) maar kan natuurlijk ook zijn dat ze vooral met klinische homeopathie werkt... ::)
Door Martine-Tom
#2327083
Saille schreef: oh, zie nu de edit pas... als ze echt affiniteit heeft voor klassieke homeopathie en ook kennis dan zou ze moeten weten wat voor ellende enten kan geven en dat dat ontstoord kan worden ;) maar kan natuurlijk ook zijn dat ze vooral met klinische homeopathie werkt... ::)
Oh geen idee, ze heeft voor Huiskens op Yerseke gewerkt als je dat wat zegt...
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2327103
Nope, zegt me niks, heb dan wel mijn roots in zeeuws vlaanderen, maar ben er al zoooo lang weg, ver voordat ik me ging verdiepen in natuurlijke geneeswijzen ;)
Door Martine-Tom
#2328199
Vanmorgen met Doki naar de da gegaan.
Hij is goed nagekeken, er was eigenlijk niks meer te horen dus hij is nu onder zeil en word geholpen.
Ook word zijn gebit even getjekt om zeker te weten dat alles goed is gewisseld.
En dan mag ik hem om 14 uur weer op gaan halen.
Zal blij zijn als het achter de rug is... :-[
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door