Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2271889
Kaela schreef: Oke, dat klinkt niet verkeerd. Waar koop je het? Zit er ook nog kwaliteitsverschil in, dat je moet opletten welk merk je neemt?
Ik koop bij Ron (chlorella-alg.com) of van Bloem. Ik let erop dat er geen vulstoffen in zitten maar pure chlorella heb. Dus die van de Tuinen eigen merk bijv., da's niks.
#2272133
Pauline schreef: Ik heb dus poeder.... en da's niet weg te krijgen.... Ga toch maar weer eens shoppen voor de tabletten. :biggrin2:
;D
Ik heb ook poeder, maar ik doe echt maar 2 cm water in een glas en dan de poeder er in heel goed roeren anders krijg je klonten.
En dan giet ik het heeeel snel achterover en dan heeel snel een glas water er achteraan, anders ga ik over mn nek  :D
#2272394
BubbaBling schreef: In wat voor opzichte komt het he spijsvertering ten goede?
Je verbranding wordt wat opgepept en je gaat makkelijker naar het toilet.
Zonder chlorella beton lozing 1 keer per week en heel veel buikpijn en zeer achterwerk.
Nu ga ik iedere dag, geen beton, normale ontlasting
Ik neem het wel als tablet, vindt de poeder niets, dat heb ik opgevoerd aan den hond. Ik moest wel voorzichtig opbouwen anders kreeg ik erge buikloop en krampen, niet fijn.
#2272578
sella schreef: Je verbranding wordt wat opgepept en je gaat makkelijker naar het toilet.
Zonder chlorella beton lozing 1 keer per week en heel veel buikpijn en zeer achterwerk.
Nu ga ik iedere dag, geen beton, normale ontlasting
Ik neem het wel als tablet, vindt de poeder niets, dat heb ik opgevoerd aan den hond. Ik moest wel voorzichtig opbouwen anders kreeg ik erge buikloop en krampen, niet fijn.
Ok, dan zal ik mijn dosis ook eens proberen te verhogen.
Ik doe wel de poeders, maar kwa werking maakt het niet uit toch welke je hebt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door