Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2206601
Ik ben al genezen. Wat vreselijk smerig gepureerde spinazie, yuk. Ik had er een appel een peer en een banaan bijgedaan en water, maar oh wat viesssssssssssssssss  Afbeelding  Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2206605
*Lia* schreef: Ik ben al genezen. Wat vreselijk smerig gepureerde spinazie, yuk. Ik had er een appel een peer en een banaan bijgedaan en water, maar oh wat viesssssssssssssssss  Afbeelding   Afbeelding
Ei  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2206627
koekje schreef: Een sharonvrucht heeft itt de kaki 4 kamers ipv 3, geen pitten en ook geen hoog tanninegehalte als deze nog niet helemaal rijp is. Of andersom.
Hier verkoopt de groenteturk sharonvruchten standaard als kaki's. Zal wel iets te maken hebben met dat de sharonvrucht een uit Israel gekweekte versie van de kaki is.
Ik had er met 4 kamers en een tomaatmodel, geloof dat er ook wat puntiger modelletjes bestaan?

Ze waren wel lekker vond ik, zoet maar niet overheersend, maar ze waren wel snel aan het rotten geslagen, een week geleden gekocht, in de koelkast bewaard en ik kon er nu al 3 weggooien  :-\
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2212560
Ik heb gisteren eindelijk eens verse gember gekocht, nog nooit gedaan. En jeetje, wat is dat spul lekker  :D
Scheelt ook wel trouwens, als je een smoothie hebt met fruit wat maar zo zo is qua smaak, stukje gember en je proeft vooral de gember nog, haha
Door Netty
#2212586
Claudia N schreef: Ik heb een gratis e-book / pdf met ook het groene drankje van Oprah - Dr Oz erin. Kan alleen geen pdf hier neerzetten?


zou je me die pdf willen sturen ::)
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2212659
Claudia N schreef: Wie heeft een goed beginners recept? Liefst zoet anders ben ik gelijk genezen...  :P
Maak je wel eens 'gewone' smoothies? Want dan is het gewoon een kwestie van hetzelfde met daarbij spinazie of kropsla, om te beginnen niet te veel 100 gram ongeveer (is ongeveer een halve krop sla) zodat je het echt bijna niet proeft  :P
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2212666
Claudia N schreef: Moet je me ff je mail adres pben  ;)

@ Martine-Tom: zal ik gelijk ff doen!
Owww, zou je hem ook aan mij willen sturen?  :)

Heb tijdens de feestdagen niks gemaakt (in ander huis/geen blender/geen tijd) maar ga nu weer beginnen. Ik heb ze gewoon gemist.  ;D

Ik stuur je een pb met mailadres. Alvast bedankt!  :)
Gebruikersavatar
Door Poedelpret
#2212669
tristan schreef: Owww, zou je hem ook aan mij willen sturen?  :)

Heb tijdens de feestdagen niks gemaakt (in ander huis/geen blender/geen tijd) maar ga nu weer beginnen. Ik heb ze gewoon gemist.  ;D

Ik stuur je een pb met mailadres. Alvast bedankt!  :)
Okido!
Gebruikersavatar
Door Poedelpret
#2212679
Saille schreef: oh, en dat is dan op een flinke hoeveelheid smoothie he, een volle blenderkan ongeveer ::)
Heb nog nooit smoothies gemaakt en heb niet eens een blender...
Wel een staafmixer, red ik het daarmee?
Moet ook nog een keukenmachine aanschaffen, die leen ik nu af en toe  ::)

Als je een recept of meerdere hebt dan alle ingrediënten en hoeveelheden noemen aub  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door