Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3379815
:biggrin2:

Facebook vraagt altijd wat je aan het doen ben. Dus daar gaf ik vandaag het volgende antwoord op:

Wat ben je aan het doen, Lizzy? Nou, een buitengewoon goor klusje. Want weet je wat pas echt heel goor is? Als je vlees in de droogoven in de schuur legt voor de honden (snacks), het vlees nog echt niet goed gedroogd is, het apparaat uit is gegaan, je vergeet dat er vlees in de droogoven zit en het apparaat in die hitte een paar dagen laat staan met nattig vlees erin. Je dan de deur open doet en er 100 groene vliegen uit komen, die zich tegoed hebben gedaan aan het rottende vlees (en daar eitjes hebben gelegd). DAT IS HEEL GOOR. En dat sta ik nu weg te werken en schoon te maken. Angelique van der Kroft, ik begrijp nu ook Botlek-snacks :biggrin2: (die Botlek snacks waren naar aanleiding van Botlek shampoo in het badkamers-verbouwings-topic).

En moet je je voorstellen, was onze grijze kliko net 10 minuten daarvoor geleegd :-X . Dus ik heb het vlees in 3 zakken gedaan en het in de vriezer gezet met erop geschreven "ROT". Denk dat Leo dan wel snapt dat ie het niet moet ontdooien :biggrin2:
#3379816
Oh getsie. Ik heb het een x gehad dat ik de droger in het tuinhuis had staan. Stond gewoon aan maar de groene vliegen kropen door de luchtsleufjes. Ik heb dat toen ook allemaal in de vriezer gekiept en later in de kliko. Nu heb ik er zo'n soort net over staan zodat ze er niet meer in kunnen.
Ik droog tegenwoordig altijd voor zodat ik genoeg heb in de zomer. Dan hoeft dat ding niet aan.
#3379817
Oooooooh bah!

Nadat mijn vader was overleden en wij met spoed een week in een vakantiehuisje hebben gebivakkeerd, zijn we bij thuiskomst de koelbox met restanten BARF vergeten. Was ook in de zomer en lekker warm. Die vonden we twee weken later en we zijn zo DOM geweest om hem open te maken ::)

Alleen wij hebben hem niet schoon gemaakt. Ik heb hem in zijn geheel in de vrieskist gezet en bij het grofvuil geflikkerd. Dan maar een keer niet afval scheiden :puke: :puke: :puke: :puke:

Leuk he, honden!
#3379818
Kaela schreef:Oooooooh bah!

Nadat mijn vader was overleden en wij met spoed een week in een vakantiehuisje hebben gebivakkeerd, zijn we bij thuiskomst de koelbox met restanten BARF vergeten. Was ook in de zomer en lekker warm. Die vonden we twee weken later en we zijn zo DOM geweest om hem open te maken ::)

Alleen wij hebben hem niet schoon gemaakt. Ik heb hem in zijn geheel in de vrieskist gezet en bij het grofvuil geflikkerd. Dan maar een keer niet afval scheiden :puke: :puke: :puke: :puke:

Leuk he, honden!
Ohwww Kaela, dit is echt verschrikkelijk! Maar wees blij dat je de boel niet open hebt gemaakt :-X :-X :-X :-X

Ik zweer je, die Markiesjes en brokjes zijn zo gek nog niet :g:
#3379832
Iieeuuwwww!!!

Ik heb hier nog een bebloede keukenhanddoek mét stukjes mensenvlees in de container liggen na een ehbo actie van vorige week. En super fijn dat we er niet zijn om de container aan straat te zetten dus hij zit er nog twee weken langer in!! Jeuj!
#3379846
Ik heb het een keer gehad met kippenloopvoetjes in de schuur. Die had ik in de droger gezet, temperatuur op 50 graden en aangezet. In de zomer. In een warme schuur.
Na 24 uur controle. Het rook een beetje, maar ik had nog niet zo vaak gedroogd en al helemaal geen kippenpootjes. Weer aangezet.

Dacht ik. Na 2 dagen zwermden de vliegen om de schuur en kwam de stank me tegemoet toen ik thuis kwam. De nieuw buurman, met wie ik de binnenmuur van de schuur deelde, eens vragen of er bij mij soms een dood beest in de schuur lag.

De schuur zelf was afgeladen vol met vliegen. De droger ook. De kippenloopvoetjes waren bedorven. Ik heb het in een zak gemikt en ingevroren tot het vuilwegbrengdag was.

Daarna heeft het even geduurd voordat ik weer loopvoetje durfde te drogen. :-\
#3379854
Ik heb ooit sprotjes gedroogd in de schuur, in de winter....
Wij liepen 2 straten verder en mijn man zegt Jezus wat stinkt het hier naar rotte vis, dat bleek uit onze schuur te komen.
Vanwege de kou geen vliegen dus dat is ons bespaard gebleven maar foei wat een meur.
Gelukkig hebben wij ondergrondse containers en daar zijn de sprotjes naar toe verhuisd
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door