Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Cait_ie
#3379265
Binno schreef:Je kan misschien eens contact opnemen met Rita Douwen in St Katelijne Waver (Van de Dijksteinhoeve)
Ik ken persoonlijk 2 Bichons van bij Rita, echt een topfokker!
Voor een Bichon moet je echt bij haar zijn! ^^
Door Lizzy
#3379328
Ah ja, wel ja. Wat kan het schelen dat zo'n moederhondje wordt uitgewoond...... Als de pup maar goedkoop is. Dit soort mensen mogen van mij echt vreselijke diarree krijgen in een overvolle lift.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3379330
Lizzy schreef:Ah ja, wel ja. Wat kan het schelen dat zo'n moederhondje wordt uitgewoond...... Als de pup maar goedkoop is. Dit soort mensen mogen van mij echt vreselijke diarree krijgen in een overvolle lift.
Ja hallo, je vergeet iets!

In een overvolle lift met broodfokkers!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3379335
hannabelgje schreef:Er is toch een pup gehaald bij de broodfokker. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Goh, je verwacht het niet hé ::)

En ze zal nu heel fier zijn dat ze een puppeke gered heeft van de massakweker ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3379349
::) :-\
Tja wat zal ik zeggen? Beter niks denk ik.

Kunnen ze wellicht straks ook op tv klagen over hun zieke raar gedrag tonend rashondje :-X Echt heb zo geen medelijden met dat soort mensen meer. We hebben zoveel verschillende media toegang dat "ich habe es echt nicht gewußt" echt niet meer op gaat. Gewoon puur egoïsme. Ik wil een hondje en wel nu.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door