Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3379212
Bedankt voor jullie lieve felicitaties :-* !
IMG_20190618_150401[1].jpg
IMG_20190618_150401[1].jpg (3.51 MiB) 1399 keer bekeken
M'n verjaardagskado hangt :biggrin2:

Vandaag is de airco geïnstalleerd (terwijl ik aan het werk was). Zoooo lekkerrrrrrrrrrr! Het is nu 23 graden in de kamer en zouden we willen, zou het hier veel koeler kunnen (staat echt op stand heel zacht) maar dit is heerlijk! Het ziet er niet uit, maar who cares :biggrin2:

Maar even zonder dollen, ik ben vanmorgen verschrikkelijk verwend met een nieuwe telefoon door mijn lieve man :smitten: . Ik ben er ZO blij mee! Eigenlijk wilde ik tot en met augustus met deze telefoon doen, maar Leo vond het tijd voor een nieuwe omdat en de camera zo slecht is en er te weinig geheugen in zit en ik geen app erop kan zetten. Blij blij blij :circle:
Door Lizzy
#3379213
Zo leuk en lief, vandaag heeft groep 5 op school voor me gezongen en alle kinderen hebben een kaart gemaakt :smitten:
IMG_20190618_151058[1].jpg
IMG_20190618_151058[1].jpg (3.11 MiB) 1397 keer bekeken
Daar werd ik zo blij van :smitten:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3379217
Nouuuu zoveel kaarten met mooie spikkels, dan kan je dag niet meer stuk :biggrin2:

Airco ziet er cool uit, vind het wel meevallen met de slchte looks. Niet slechter dan een tv van 1,50 meter :biggrin2:

Wat voor foon heb je nu?
Door Lizzy
#3379218
Angelique schreef:Nouuuu zoveel kaarten met mooie spikkels, dan kan je dag niet meer stuk :biggrin2:

Airco ziet er cool uit, vind het wel meevallen met de slchte looks. Niet slechter dan een tv van 1,50 meter :biggrin2:

Wat voor foon heb je nu?
Ja schattig he, al die Dalmatierkaarten! Er zit ook 1 geniale kaart bij, daar staat op "voor jufVrouw Lizzy". Als m'n telefoon opgeladen is zal ik er een foto van maken :biggrin2:

Ik ben echt heel blij met de airco en ik vind het qua looks.... Ja ruk, maar als ik er aan denk dat mijn hondjes en mijn garnaaltjes lekker op 23 a 24 graden binnen kunnen zitten terwijl het buiten 30 graden is: dan kan me dat ineens geen reet meer schelen :biggrin2: . En onze hele kleine TV maakt dan een hoop goed :biggrin2:

Ik heb een Nokia 8.1 gekregen van Leo :smitten: . Was een kwestie van beide telefoons aan (die "oude" is ook een Nokia) en alles werd zo overgezet. Apps, alles. Dus ik ben nu al volledig operationeel :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door