Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3378630
Voilà. Ze zitten weer proper. :)
Van daarnet durfde ik geen foto plaatsen hoor. :-[ Zoveel keutels. Wat ook een goed teken is natuurlijk.

Maar goed, ze zitten net terug in een proper hok, met avondeten, en wie ging daar lekker knabbelen? Tussen het verkennen door? :D
IMG_20190609_222201.jpg
IMG_20190609_222201.jpg (1.75 MiB) 1836 keer bekeken
En hij zet geur af (met z'n kin wrijven) . Das ook een goed teken.
Hier kijk je trouwens op zijn 'slechte kant'.
IMG_20190609_222253.jpg
IMG_20190609_222253.jpg (2.39 MiB) 1836 keer bekeken
Hij zit zowiezo wel erg in de rui. Daar ga ik hem als hij wat beter is, even mee helpen. Hangoortjes hebben nogal veel ondervacht die nu dus loskomt.
Door al die losse vacht in zijn 'rok', zie je zijn goede achterpoot ook maar slecht.
Door Anne in Zweden
#3378665
Och gos, zo'n klein kleuterkonijntje toch. Ik vind het altijd zo ontroerend als mensen ook voor zulke diertjes alles uit de kast trekken qua gezondheid en genezing! Prachtig, dat onderkomen dat je voor hem hebt gemaakt zodat hij rustig kan herstellen, er spreekt zoveel liefde en zorgzaamheid uit!

Hopelijk zet het herstel goed door en kan hij snel weer alle dingen doen die hij voorheen ook kon! :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3378710
Het gaat steeds beter met Benjamin.
Hij heeft al de hele avond liggen knuffelen en zich zitten wassen. Heel schattig.
Hij lijkt ontspannen.
IMG_20190610_215021.jpg
IMG_20190610_215021.jpg (2.72 MiB) 1778 keer bekeken
De drukte van de kindjes vind hij wel minder.
In dat opzicht had ik hem liever in de veranda gezet, maar daar wordt het meteen heet als de zon schijnt. Dus dat gaat niet. Daar kunnen konijnen echt niet tegen.
Elke andere kamer kon hij enkel in een kooi blijven, en dat wil ik liever niet. Dus dit is een hoekje in de keuken. Maar dat wil dus zeggen dat er wat meer drukte is.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3378715
Fijn dat het zo goed gaat :)

Als hij daar zo tegen zijn zwarte vriendin aanligt, zie je er eigenlijk helemaal niets van.
Door Lizzy
#3378727
Ik denk dat je het nooit 100% kunt krijgen nu maar als ik zie hoe ontspannen hij is, hij eet, hij poept: ik denk dat het goed gaat met hem :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3379305
Het ging heel goed met Benjamin.
Nadat ze wat aan de omgeving gewend waren heb ik het karton voor het raam weggehaald, want ze hadden duidelijk nood aan wat meer zon- en daglicht.

Maar vandaag zie ik plots dat toch een deel van zijn wonde ontstoken is.
IMG_20190619_185209.jpg
IMG_20190619_185209.jpg (2.16 MiB) 1649 keer bekeken
Morgen krijg ik een voorschrift doorgestuurd voor AB. En dan zal hij dus nog een kuurtje moeten krijgen.
Hij zal dus nog niet meteen naar buiten kunnen. Maar goed, ze geven volgende week toch 3 dagen 30 graden, dus dan wil je als konijn toch niet buiten zijn.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3379317
Nou, nog even doorzetten voor jullie.
Het ziet er idd net niet lekker uit. Hopelijk slaat de AB snel aan!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3379327
tt-tjes schreef:Wat sneu.

Kun je er tot die tijd geen zilverwater op sprayen of deppen?
Dat heb ik niet liggen. En ook geen idee waar ik het zo snel moet halen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3379340
Ik ga er straks mee terug naar de DA.
Het was nog slechter vanmorgen en er kwam wat vocht uit. Beter eens teveel dan te weinig rijden.
Door tt-tjes
#3379345
pearlsofpassion schreef:Dat heb ik niet liggen. En ook geen idee waar ik het zo snel moet halen.
Heeft de Tuinen dat niet? Of een andere drogisterij?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door