Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3378499
Net met de DA gebeld. De operatie is goed verlopen, maar hij eet nog niet. Dus morgenvroeg ophalen.

Dan zal ik m'n doos eendennekken maar weer uithalen, kan ik die alsnog vanavond portioneren.
Door Lizzy
#3378504
Jeetje... Nou we gaan hier maar gewoon driftig verder met duimen voor de kleine man :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3378519
Hopelijk eet hij morgen weer als vanouds en kan hij lekker maar huis! Sterkte met wachten.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3378545
Ja, hij is thuis.
Ziekenboegje geïnstalleerd...
Hij heeft ginder iets gegeten, hopelijk zet zich dat goed door thuis.

Doorgaans zet ik een konijnenkooi zonder tralies als ze binnen zitten, maar ik ben bang dat hij er niet in en uit kan springen of zich zou bezeren. Dus dit bakje dan maar, dat komt laag genoeg. Het deksel erop zodat hij zich wat veiliger voelt.
IMG_20190608_120434.jpg
IMG_20190608_120434.jpg (3.24 MiB) 2087 keer bekeken
De konijntjes zelf zitten nu in het hokje. Straks eens zien of ik een foto kan nemen als ze eruit zijn. Nu laat ik ze liever even gerust.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3378548
Fijn dat Benjamin nu wel weer naar huis toe mocht. Hopelijk gaat hij thuis ook vlot weer lekker eten en gaat het herstel voorspoedig
Door Lizzy
#3378564
Fijn dat hij weer thuis is! En dat hij al wat gegeten heeft! En wat heb je een lief/mooi onderkomen voor hem gemaakt :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3378591
Hij heeft al wat gras gegeten ook. Dat is wat ik gezien heb. Hij zal dan van de rest ook wel eten, denk ik.
Hij liep net even rond, maar toen ik eraan kwam, vloog hij toch maar terug in het hokje.
Hij is albino en hangoor. Hij ziet heel slecht, en ik heb het gevoel dat hij ook praktisch doof is. Het is dus niet vreemd dat hij in een vreemde omgeving niet op zijn gemak is. Maar al terug in de ren is natuurlijk absoluut geen optie...
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3378594
Net liep hij weer rond.
IMG_20190608_223359.jpg
IMG_20190608_223359.jpg (1.88 MiB) 1999 keer bekeken
Ik heb nog wat karton tegen de ruiten gezet, anders zaten ze toch wel erg open. Ik kan me voorstellen dat hij dat niet veilig vond.
Door Lizzy
#3378623
pearlsofpassion schreef:Net liep hij weer rond.

IMG_20190608_223359.jpg

Ik heb nog wat karton tegen de ruiten gezet, anders zaten ze toch wel erg open. Ik kan me voorstellen dat hij dat niet veilig vond.
Ach kijk hem nou! Is toch hartstikke goed, dat hij rond loopt en eet?! Is he out of the woods?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3378624
Zo goed als toch.
Helemaal gerust ben ik natuurlijk niet tot hij weer evenveel eet als voorheen en zijn wonde mooi genezen is.

Maar hij zat net goed hooi te knabbelen, een uur voor hij pijnstilling moet krijgen, dus das echt heel goed.

En hij ligt nu ontspannen op zijn zij! :D Dat wil echt wat zeggen.
Op zijn slechte kant nota bene.

Dus ja, het ziet er wel goed uit. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door