berenspam

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: berenspam

Berichtdoor Barfplaats

CindyMayella
5-sterren

Berichtdoor CindyMayella » Vr 31 Mei 2019, 20:10

Lizzy schreef:Oh echt? Wat bijzonder! Nou ben ik een paar keer op Texel geweest. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik daar geen klap aan vind, Texel. Ik vond Ameland leuk. Terschelling en Vlieland ben ik nog nooit geweest. Maar ik hoef er dus niet compleeeeeeeeet na het seizoen heen? (is ook wel leuk maar ik heb altijd K weer :biggrin2: ). Welke eilanden vinden jullie het leukst? Sorry dat ik je topic kaap :-[

Ik ben geboren en getogen in Friesland, dus vaak naar Ameland en Terschelling geweest.... 1x naar Schiermonnikoog; kan me daar weinig van herinneren... maar Ameland en Terschelling vond ik altijd ontzettend leuk..

Leuke foto’s overigens ;D .... nee, echt, onwijs leuk je beren, kan me er alles bij voorstellen :biggrin2: ....
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Vr 31 Mei 2019, 20:27

Bweeeeh, stinkieberen :D
dinky89
5-sterren

Berichtdoor dinky89 » Vr 31 Mei 2019, 20:28

Lizzy schreef:Oh echt? Wat bijzonder! Nou ben ik een paar keer op Texel geweest. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik daar geen klap aan vind, Texel. Ik vond Ameland leuk. Terschelling en Vlieland ben ik nog nooit geweest. Maar ik hoef er dus niet compleeeeeeeeet na het seizoen heen? (is ook wel leuk maar ik heb altijd K weer :biggrin2: ). Welke eilanden vinden jullie het leukst? Sorry dat ik je topic kaap :-[

Hangt er beetje van af wat je wilt. Schiermonnikoog heb ik na dagje wel gezien maar is wel mooi. Ameland en zeker terschelling zijn geschikt om langer op te verblijven. Het wrakkenmuseum op Terschelling is ook een heerlijk museum ;D Texel ben ik 1 keer geweest maar vond ik behoorlijk veel polder.
Kaio
5-sterren

Berichtdoor Kaio » Za 01 Jun 2019, 08:06

Nee hoeft niet compleet na het seizoen. We zijn ook wel eens in drukkere tijden geweest. De stranden zijn dan wat drukker met name waar je er oploopt bij de paviljoens, maar eh bij sommige kun je km'ters doorlopen, is het toch echt wel weer rustig hoor. Het is geen zandvoort strand :biggrin2: ;)

Bij Terschelling heb je wel een boottocht die met de autodienst 2 uur duurt. De auto meenemen is overigens niet goedkoop, zo'n 200 euro. Snap ik. Je kunt ook je auto parkeren en dan op terschelling fietsen huren met hondenkarretjes ( gaat alleen niet voor de onze ;D )
En Terschelling heeft wat meer dorpjes dan Ameland. Maar ben alleen nog maar op Terschelling geweest. Wij vinden het gewoon heerlijk relaxed. En ook heel mooie natuur, duinen, bossen en strand.
Kaela
5-sterren

Berichtdoor Kaela » Za 01 Jun 2019, 08:26

Op zowel Terschelling als Ameland heb je bos, duin en strand. Als je een dorpje verder van de haven kiest, wordt het ook naar verhouding rustiger.

Als ik ga paardrijden op Terschelling vertrekken we vanaf Hoorn, het een na laatste dorpje vanaf de haven. Daar rij je dan zo eindeloos duingebied in. Daar komen we zelden tot nooit iemand tegen en ook het strand is daar zo lekker rustig.

Denk wel dat in de duinen overal aanlijnplicht is. Dus als je met je stippels wil gaan is dat wel de moeite waard om te onderzoeken.
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Za 01 Jun 2019, 13:45

Gave foto,s, die hebben duidelijk genoten :biggrin2: die in het schuim zijn best goor :biggrin2:
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Zo 02 Jun 2019, 20:32

Heerlijke foto's!! :smitten: :smitten:
Fenixjuh
5-sterren

Berichtdoor Fenixjuh » Zo 02 Jun 2019, 23:01

Mooie foto's!

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Border Bandit