Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
#3375491
Je weet nooit hoe het leven rolt. Zoals jullie weten verwacht ik over circa 3 weken een dochter van Revy te verwelkomen Jazz. Compleet volgens het boekje gefokt. Daarentegen gun ik elke hond een warm mandje en hield ik ruimte "over"voor als er wat op mijn pad kwam. Et voila daar was ze dan op mijn verjaardag zag ik haar. Ik was serieus verliefd en heb gelijk contact gezocht en zo zaten we in de auto op weg om haar te gaan bekijken. Gedeelte van de andere honden mee om te kijken hoe of wat en in namiddag was ik een puberpup van circa 8 maanden rijker. Ze heet Pebbles en komt uit Bulgarije. Ik kan niet anders zeggen dan dat ze het keigoed doet. Na 4 dagen thuis vertrokken wij voor 2 weken naar de camping. En daar kreeg ze al rap het vertrouwen dat ze los kon. Dadelijk thuis gaat ze natuurlijk weer aan de (lange)lijn want Den Haag is hele andere biscuit dan hier in de Ardennen en dan gaan we vanaf daar wel kijken wanneer ze thuis het vertrouwen krijgt.

Ontmoet Pebbles, overigens ze lijkt (veel) groter dan ze is, ze is maar 37cm :P en daarmee een mini Misty.
IMG_20190415_193210.jpg
IMG_20190415_193210.jpg (5.04 MiB) 2312 keer bekeken

https://photos.app.goo.gl/oNjXZ4s883rBMHE77

https://photos.app.goo.gl/niE1gx9yNtvdJEkj9
Bijlagen
IMG_20190417_113132.jpg
IMG_20190417_113132.jpg (5.54 MiB) 2312 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op do 02 mei 2019, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zurca
#3375499
Nou ik kan mij heel goed voorstellen dat jullie daar als een blok voor gevallen zijn! Wat een leuk hondenmeiske :-*
Ze heeft ook goed springveren zie ik :biggrin2:

Heel veel plezier met jullie nieuwe meiske!
Door Cindy de Wolf
#3375536
Dank jullie wel allemaal :-* :-* :-* :-*

Het blijft een gok en ik vind het serieus doodeng weer een buitenlandertje want tsja mijn ervaringen zijn nou niet geweldig te noemen. Maar tot op heden is dit hondje wat ze zeiden dat het was. Alle info was ook echt tot in de puntjes verzorgd, met een goede informatieve e-mail paar dagen later met veel brochure materiaal en al meerdere keren de vraag gehad hoe het gaat. Ook is ze netjes afgeleverd met een goed passend anti-ontsnappingstuig. Ik hoop serieus dat ze eenmaal thuis ook leuke dingen laat zien.

Zit zelfs alweer een beetje te broeden om serieus te gaan trainen en weer Dogtravels te gaan lopen met Revy en haar en als ze volgroeid is Jazz. Nou dat is serieus een tijd geleden dat ik me daar op durfde te verheugen. Maar ze laat echt leuke dingen zien. Ze kan nu zit, af, komen op stem en fluit, nee, wachten, begin van het aan de voet en het begin van blijven 10sec op 1m. Nou dat vind ik serieus een boel voor amper 2,5 week en dan te bedenken dat ze 13 april in NL is aangekomen en ik haar op 14 april heb opgehaald....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door