Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3374490
Ik wel. Ik vond die Edwin (Jezus) echt heel erg goed :smitten:

Maar niveau



nergens gehaald, helaas.

Toch vind ik het wel mooi om te zien hoor, hoe zo'n stad veranderd in het podium voor the Passion. Zijn er mensen hier die er echt wel eens bij zijn geweest?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3374497
Nee, niet gekeken.
Wel een keer met de opbouw van alles door de stad gelopen paar uur voor aanvang. Mij daarbij verwonderd over hoe snel het ook weer afgebroken moest zijn voor de bloemetjesmarkt de dag erna.
Toen wel getwijfeld om er live heen te gaan maar toen regende het en ben ik thuis gebleven
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3374500
Aan mij is het ook niet besteed. Ben ook niet live gaan kijken toen het in de stad hier was. Heb toen nog wel gepoogd te kijken hoe het "podium Leeuwarden" erin uit de verf kwam, maar na 5 minuten had ik er genoeg van.
Door miik
#3374522
Mijn zwager werkt voor de EO en dit is zijn "project" hij is daar al maanden van tevoren mee bezig. Hij is degene die de camera's regelt en de stukken vantevoren filmt enzo. Dus ja wij kijken ook altijd wel. Hoewel zuslief altijd weer blij is als het af is en er weer wat rust in huis is ;)
Door Lizzy
#3374526
miik schreef:Mijn zwager werkt voor de EO en dit is zijn "project" hij is daar al maanden van tevoren mee bezig. Hij is degene die de camera's regelt en de stukken vantevoren filmt enzo. Dus ja wij kijken ook altijd wel. Hoewel zuslief altijd weer blij is als het af is en er weer wat rust in huis is ;)
Ohhhww, dat meeeeen je niet?! Dat is gaaf zeg! Ik vond het camera werk overigens wederom ouderwets fantastisch!!! Ik kan me voorstellen dat dit een forse wissel op je leven trekt hoor, zo'n project!!! Poeh!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door