Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3374119
Vandaag is mijn allerliefste Charlie jarig!! 10 jaar alweer, ik vraag mij oprecht af waarom de tijd zo snel gaat.
Voor Charlie is de stap terug naar de polder een hele goede geweest. Hij geniet dagelijks van de tuin en de wandelingen. Straks weer lekker naar het Voorsterbos toe.
Lieverd, blijf nog maar heel lang bij ons!! AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Door Siberienne
#3374138
10????? Niet te geloven, hij ziet er op plaatjes altijd uit als een blije (puppe)gup! Gefeliciteerd en nog vele jaren
Door hannabelgje
#3374145
Gefeliciteerd! Ik vond het erg confronterend toen Zoë 10 werd vorige maand.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3374147
Gefeliciteerd (met) Charlie!

Wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft op jullie nieuwe plekje! Niets leukers dan zien dat je hond zich zo goed voelt en blij is!
Door Lizzy
#3374154
Waaaaaaaaat? 10 jaar alweer?? Ongelofelijk, hij is in mijn ogen nog een puppy! Van harte gefeliciteerd met je lieve ventje :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3374155
Van harte gefeliciteerd! Die zwarte krullebol ziet erbijzonder goed uit voor z,n tien jaar. En het speelse gedrag doet echt meer aan een 3jarige denken :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3374162
Bedankt allemaal! Ja het is echt niet normaal, snap ook niet dat hij ineens 10 jaar is. Ik vind het ook wel confronterend, mijn berners hebben deze leeftijd nooit gehaald, maar probeer er niet teveel bij stil te staan. Juist heel veel van hem genieten, van alles! Charlie vind het wel fijn om te horen dat hij zo jong aan doet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door