Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
#3373992
BlissSpirit schreef:Kek, kleurtje. Kun je bij deze ook zelf de blaas kracht regelen?

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Ja of mijn duits moet me heel erg in de steek laten; Luftgeschwindigkeit:25m/s-50m/s
Door zurca
#3374005
pluk schreef:Ik vind t vergelijkbaar met een stofzuiger.
Ah oke, bedankt.
Dan ga ik voorlopig zo'n ding nog niet aanschaffen. Het lijkt mij voor Pippa ook wel wat maar die vind mijn föhn al niks en ook het geluid van de stofzuiger zorgt er voor dat ze zich uit de voeten maakt.
Door BlissSpirit
#3374007
zurca schreef: Ah oke, bedankt.
Dan ga ik voorlopig zo'n ding nog niet aanschaffen. Het lijkt mij voor Pippa ook wel wat maar die vind mijn föhn al niks en ook het geluid van de stofzuiger zorgt er voor dat ze zich uit de voeten maakt.
Denk dat het zich uit de voeten maken voor het geluid van de stofzuiger, niet zoveel zegt. Spirit vindt de stofzuiger ook drie keer niks, maar voor de waterblazer gaat ze staan. Heerlijk vindt ze dat.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Door zurca
#3374009
BlissSpirit schreef:Denk dat het zich uit de voeten maken voor het geluid van de stofzuiger, niet zoveel zegt. Spirit vindt de stofzuiger ook drie keer niks, maar voor de waterblazer gaat ze staan. Heerlijk vindt ze dat.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

Zou misschien kunnen maar ik schat zo in dat ze het heel eng vind, het geluid maar ook het gevoel.
Ik ga haar eerst laten wennen aan de föhn. Als dat goed gaat is een waterblazer misschien een volgende stap.
Door BlissSpirit
#3374010
zurca schreef:
Zou misschien kunnen maar ik schat zo in dat ze het heel eng vind, het geluid maar ook het gevoel.
Ik ga haar eerst laten wennen aan de föhn. Als dat goed gaat is een waterblazer misschien een volgende stap.
Ja, snap ik. Afbeelding Wilde alleen even aangeven dat het niet persé zo hoeft te zijn.
Daarom ben ik heel blij dat ik de blaaskracht traploos kan regelen. Dan kun je ze langzaam laten wennen.
Van een zacht briesje tot orkaankracht. Afbeelding
Op de laagste stand is het geluid ook een stuk minder.


Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pluk
#3374012
BlissSpirit schreef:Denk dat het zich uit de voeten maken voor het geluid van de stofzuiger, niet zoveel zegt. Spirit vindt de stofzuiger ook drie keer niks, maar voor de waterblazer gaat ze staan. Heerlijk vindt ze dat.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Hier precies hetzelfde. En inderdaad op standje 1 beginnen.
Door inni
#3374712
Waterblazer Phoenix Jetstream met LCD display

Luchtstroom en temp. te regelen met tiptoetsen.

Ik ben inmiddels aan mijn tweede toe..... hij staat op wielen want ik zeul hem door het hele huis. Onmisbaar ding om mijn langharig tuig droog te krijgen en vele andere klusjes mee op te knappen (hij heeft al meerdere keren bij 't wasrek staan blazen ;) )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door