Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3373865
Het overlijden van mijn ouders, krijgt nog een vervolg. Wat zij gedaan hebben is niet onopgemerkt gebleven, vandaag vond ik dit bij de post:
LD-11-04.jpg
LD-11-04.jpg (2.35 MiB) 1927 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door sam28
#3373871
Wat mooi. Ik neem aan uit je schrijven dat jullie hierop ingaan? Dat wordt vast een mooi eerbetoon.
Door M@rina
#3373897
Lizzy schreef:Ach, wat mooi! Ga je positief reageren? (volgens mij wel he?).
Ja hoor, onze ouders wilde eigenlijk nooit zo in het zonnetje gezet worden, als dat postuum gebeurt is dat toch prachtig.
Door Lizzy
#3373903
M@rina schreef:Ja hoor, onze ouders wilde eigenlijk nooit zo in het zonnetje gezet worden, als dat postuum gebeurt is dat toch prachtig.
Ja absoluut!!!
Door miik
#3373920
Het gesprek zal misschien confronterend zijn.... maar vind het heel mooi !
Gebruikersavatar
Door kiara
#3373924
Dit is wel heel bijzonder, zal misschien moeilijk zijn om bepaalde dingen te vertellen, maar over een poosje hebben jullie denk ik daar ook weer steun uit, en een prachtige herinnering
Door Anne in Zweden
#3373945
Wat een prachtig postuum eerbetoon voor je ouders! En ik denk dat het voor jezelf ook heel fijn zal zijn om uitgebreid over hun leven te vertellen; confronterend zal het misschien af en toe wel zijn, zo snel na hun overlijden, maar juist het ophalen van dierbare herinneringen helpt bij de verwerking, is mijn ervaring. Ik hoop dat het een mooie column wordt! :-*
Gebruikersavatar
Door Neally
#3373981
Dat is heel bijzonder. En ook mooi.
Een nagedachtenis aan twee bijzondere mensen, zo ik lees, in de schaduw veel voor anderen deden. Mooi.
En fijn, niet vergeten, niet zomaar voorbij gegaan hun heengaan. Sterkte. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door