Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3373009
Godsamme Marina, ik weet niet waar ik moet beginnen. Wat een ellende tegelijkertijd zeg!

Wat moet dat verschrikkelijk zijn om te vernemen dat je vader niet meer te reanimeren was terwijl je moeder een ambulance wordt ingedragen. En dan lees ik nu dat zij gisteren ook is overleden. Dat moet zo onwerkelijk zijn.

Het is wel een beetje veel tegelijkertijd om te verwerken: heb je in een tijdsbestek van enkele dagen je beide ouders niet meer. Zo verdrietig voor jullie.
Ik hoop dat het ondanks het plotselinge en heftige van alles zo uitkomt dat ze misschien wel samen begraven kunnen worden (als jullie dat willen, het te regelen valt en jullie dat kunnen opbrengen, natuurlijk).

Een dikke, dikke knuffel voor jou en je man. :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
#3373028
Wat vreselijk, ik heb er geen woorden voor.
Gecondoleerd met het verlies van je ouders. Voor hen bijzonder dat ze zo snel weer samen zijn, maar voor jullie zo'n enorme klap, verdriet en leegte in een keer. Heel veel sterkte met alles.
#3373044
Ach Marina, wat een enorm groot dubbel verdriet. Wat schrikken ook.
Ik weet niet goed de steunende woorden.

In ieder geval heel heel erg veel sterkte. Ik kan me indenken dat dit enorm heftig moet zijn.
:bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door