Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dreetje
#3372365
Rocky moet een nieuwe voor/drinkbak hebben maar ik heb echt geen idee wat voor.
Hij heeft nu een steigerhout bak waar z'n bakken in kunnen (ooit gemaakt door m'n handige zwager)
Losse bak is denk ik niet handig, die gaat dan door heel de keuken.....
Suggesties?? (evtl. met foto)
Door judith1967
#3372375
Ik heb gewoon zo ronde stalen met een anti slip onderkant/ring eromheen
Blijft netjes op zijn plek staan
Door Lizzy
#3372390
Ik heb al 100 jaar deze:

Afbeelding

Wel een stenen bak om uit te drinken. Gewoon, omdat die leuker staat op m'n vloer (en die staat er natuurlijk 7x24) :biggrin2:
Door Dreetje
#3372509
Ik ben eruit, dit gaat 'm worden
ferplast-duo-feed-01-grijs.jpg
ferplast-duo-feed-01-grijs.jpg (47.08 KiB) 1855 keer bekeken
Door Lizzy
#3372511
Dreetje schreef:Ik ben eruit, dit gaat 'm worden
ferplast-duo-feed-01-grijs.jpg
Ik hoop dat ie gaat bevallen!

(Mij lijkt het niet handig, want na het eten kun je dat plastic omhulsel ook schoonmaken...).
Door Dreetje
#3372514
Lizzy schreef:Ik hoop dat ie gaat bevallen!

(Mij lijkt het niet handig, want na het eten kun je dat plastic omhulsel ook schoonmaken...).
We gaan het zien, losse bak op de grond vind ik niks.
Door Anne in Zweden
#3372517
Hier trekken ze alles meteen uit de bak en knagen het dan op een handdoek op. Of krijgt Rocky kvv, dat hij netjes uit de bak eet?
Door Lizzy
#3372520
Anne in Zweden schreef:Hier trekken ze alles meteen uit de bak en knagen het dan op een handdoek op. Of krijgt Rocky kvv, dat hij netjes uit de bak eet?
Hier trekken ze hun vleesbot inderdaad ook direct uit de bak. Maar ik denk dat ze met KVV ook morsen? Ja, tenzij je een hond hebt die gewoon netjes eet :biggrin2: (die van mij zijn echte viezeriken).
Door eelke
#3372641
Ik heb zo'n laarzenplateau eronder staan. Van de ikea, die zijn voerkant. Bij hele grote stukken vleesbot sleept ie het er alsnog naast, maar bij de meeste maaltijden blijft het in ieder geval op dat plateau. Ik heb plastic bakken met een rubberen rand.


Ik wil eigenlijk graag die van de intratuin 'give your dog a bone'. Maar die zijn verder erg onhandig eigenlijk... (en om die dan als waterbak te gebruiken is eigenlijk ook raar).
Door Tanna
#3372654
Lizzy schreef:Ik heb al 100 jaar deze:

Afbeelding

Wel een stenen bak om uit te drinken. Gewoon, omdat die leuker staat op m'n vloer (en die staat er natuurlijk 7x24) :biggrin2:
Zo'n rvs bak heb ik ook, als drinkbak. Ideaal.
Door zurca
#3372735
Pippa eet van een bord, ze heeft een plastic bord (van een campeerset) en gewoon een aardewerk bord :) (en nee...ze gebruikt er geen mes en vork bij :biggrin2: ;) )
Ze vind het prettig als het eten wat verspreid ligt ipv op een hoopje in een bakje.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3372745
tt-tjes schreef:Ik heb stenen bakken op een slipmatje van de action.
Hier ook een anti slip matje van de Action, met hondenpootjes erop. Een oranje emaille bak voor het water, die staat er altijd. 's Morgens de kvv op een plastic bord binnen, op hetzelfde matje. Ze eet over het algemeen netjes. De knagerij 's avonds gaat op het plastic bord naar buiten. Als het heeeeeel slecht weer is knaagt ze binnen in de bijkeuken, op een handdoek.

Voor de Beagle en RR hadden we wel zo'n twee in één standaard met losse bakken maar ik vind het a: lelijk en b: onhandig schoonmaken. :biggrin2: Ons kleine hondje hoeft niet uit een verhoogde standaard te eten of drinken dus kan het makkelijk zo. :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3372856
Tanna schreef:Zo'n rvs bak heb ik ook, als drinkbak. Ideaal.
Hier nog 1 al weet ik hoelang deze perfect
Door Lizzy
#3372862
kiara schreef:Hier nog 1 al weet ik hoelang deze perfect
Ik heb de mijne al een jaar of 15 denk ik. Nee langer nog want Pinkel en Brutus hebben er nog uit gegeten zelfs. Mankeert niks aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door