Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3371037
Weet niet of het mag hier plaatsen zo niet hoor ik het wel.
Maar ben op zoek naar een stang om de hond vast te zetten op trimtafel, niet 1 die over de gehele trimtafel gaat, een enkele dus.
Suggestie waar ik evt kan zoeken zijn ook welkom ( geen nieuwe)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3371043
Geen nieuwe wordt lastig aangezien ze meestal met tafel komen. Dan blijft Mp over, of een handig iemand met een lasapparaat. De kooplussen zijn niet altijd universeel, oftewel, ze passen niet zomaar op iedere trimtafel. Dus als je er al eentje 2dehands vindt is het maar de vraag of die op jouw tafel gaat passen. Daarbij komen ook deze in diverse lengtes en stevigheid en zal het vinden van een passende 2de handse niet makkelijk zijn.
Staat je tafel altijd tegen een muur, kun je ook een flinke haak in de muur draaien.

Op fb schijn je ook groepen te hebben voor verkoop van trimmaterialen. Misschien kun je daar ook eens kijken.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3371045
Dat zijn goede tips nooit aan gedacht.
Nee de tafel kan niet tegen de muur helaas, ooit had ik er 1 voor deze tafel maar gewoon kwijt geraakt :'( die draaide als soort bank schroef erop
Ga ik ook even kijken op Facebook .
Ja en als het echt niet anders kan dan maar nieuwe of toch ruimte maken in de schuur ::) voor een haak ( goed en goedkoop idee)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3371051
kiara schreef:Dat is inderdaad niet duur
Dat is zo 1 die op elke tafel past zo te zien
Nou lijkt mij wel wat , dacht dat ze veel duurder waren .
Dank je hoor

Je moet even naar je tafel kijken of daar niet aan de kant randen zitten waar die klem niet langsop kan.
Dat had ik dus ooit, zo'n ding gekocht en toen was de rand onder de tafel te breed.
Die van Eelke is an sich wel een mooie. Denk dat je voor dat geld geen 2de handse gaat vinden.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3371070
Angelique schreef:Je moet even naar je tafel kijken of daar niet aan de kant randen zitten waar die klem niet langsop kan.
Dat had ik dus ooit, zo'n ding gekocht en toen was de rand onder de tafel te breed.
Die van Eelke is an sich wel een mooie. Denk dat je voor dat geld geen 2de handse gaat vinden.
Die tafel heeft iets randen maar lijkt mij dat ( noem
het maar soort bankschroef) verstelbaar is, ja tot zover en verder niet dat snap ik, maar mocht hij niet passen kan het toch terug
Gebruikersavatar
Door pike
#3371071
kiara schreef:Die tafel heeft iets randen maar lijkt mij dat ( noem
het maar soort bankschroef) verstelbaar is, ja tot zover en verder niet dat snap ik, maar mocht hij niet passen kan het toch terug
Zo'n ding heet een tafelklem ;)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3371094
eelke schreef:Even kijken hoe makkelijk je het retour kunt sturen dan, soms is dat gewoon gratis, dan kun je hem al helemaal makkelijk testen.
Ja zeker
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door