Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3372026
Laika schreef:Ging dat voedsel voorheen niet gewoon naar de voedselbank?
Hier in ieder geval niet standaard. Ik werkte vroeger in een winkel en daar ging elke dag meer dan een kar de container in en dan namen wij eerst nog mee wat we zelf konden gebruiken en werden er wat dingen uitgedeeld aan zwervers en minder bedeelden (zaken zonder vervaldatum omwille van het juridisch risico).

Ik heb daar toen wel eens naar geïnformeerd, maar volgens de zaakvoerder waren er wat teveel zaken die dat bemoeilijkten.
#3372029
frodo quin schreef:Hier in ieder geval niet standaard. Ik werkte vroeger in een winkel en daar ging elke dag meer dan een kar de container in en dan namen wij eerst nog mee wat we zelf konden gebruiken en werden er wat dingen uitgedeeld aan zwervers en minder bedeelden (zaken zonder vervaldatum omwille van het juridisch risico).

Ik heb daar toen wel eens naar geïnformeerd, maar volgens de zaakvoerder waren er wat teveel zaken die dat bemoeilijkten.
Ook gezien nog in Hoofddorp bij de supermarkt
Ging zo de container in, envolgens mij ook bij AH hier, heb vaak genoeg gevr of ze wat over hebben voor de Caafs maar mag niet
#3372294
Ik heb vandaag ook een jumbo pakketje opgehaald. Lekker na mijn werk op de fiets.

Meneer hoopte op taart, maar dat zat er niet in :biggrin2: . Ik had een emmertje snoepkomkommers, een zakje krieltjes, een verpakking met plakjes grilworst, een pakje met 2 hamlappen, een pakje met twee stukken zalm en een zak gemengde groente (prei, tauge ed).

Het enige waar we echt niet van houden zijn de gemengde groente. De rest gaat allemaal van pas komen. En het is echt waar voor je geld, ik was 4,99 kwijt voor 14,99 aan eten.
#3372738
Onze spruiten doen wel mee, maar die wonen dan ook in de bewoonde wereld. :biggrin2:
Hier in het buitengebied is er niets in de buurt. En als ik zo zie wat je krijgt zou ik het ook niet snel doen, er zit te veel in wat ik normaal nooit zou kopen. Vind het dan wel een beetje raar om voor iets te betalen wat ik niet wil hebben en het dan ook nog op moeten eten. ;D
#3372739
-Annemarie- schreef:Onze spruiten doen wel mee, maar die wonen dan ook in de bewoonde wereld. :biggrin2:
Hier in het buitengebied is er niets in de buurt. En als ik zo zie wat je krijgt zou ik het ook niet snel doen, er zit te veel in wat ik normaal nooit zou kopen. Vind het dan wel een beetje raar om voor iets te betalen wat ik niet wil hebben en het dan ook nog op moeten eten. ;D
Dat had ik ook een beetje: de spullen van de Dekamarkt in 't durp. Allee, toch een keertje geprobeerd maar gaan we niet meer doen.
De bakker had prima spullen: 3 broden (die meneer pien eet) en nog wat lekkere dingen die veel te snel verdampt waren ;D Gaan we érgens in de toekomst vast weer een keertje doen.
Gister was ik precies op tijd voor het allerlaatste tasje van de gezonde bioboerderijwinkel dus daar ga ik vanmiddag naar toe. Die spullen eten wij allemaal wel, ben zooo benieuwd :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door