Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3370520
Dankjewel! Ze ligt heerlijk te slapen na een lekkere wandeling door de regen :biggrin2:
heeft allemaal lekkertjes gehad dus is helemaal blij zo.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3370756
Dankjullie wel nog! Gister zijn we de hele dag in Groningen geweest. Eerst bij iemand met kinderen, dat vind ze fantastisch! En daarna bij een goede vriendin met konijnen, vind ze ook heel erg leuk. Ze mag er alleen aangelijnd bij want als ze de kans krijgt heeft ze een extra maaltje. Gelukkig lopen ze alleen in de tuin ;D
Lekker gewandeld en ligt nu alle indrukken uit te slapen.
Door Lizzy
#3370928
Aha, Ziva vindt konijn dus ook echt "bijzonder" leuk :biggrin2: . Ik zou niet eens met mijn honden aangelijnd bij loslopende konijnen durven. Die gaan echt compleet uit hun stekker van konijn, met het risico dat ik ze niet meer kan houden. Die pups van mij gaan echt op hun achterpoten staan springen! En Fritzi zet gooit haar gewicht dan ook nog eens in de strijd :-X :biggrin2:

Maar fijn dat jullie een gezellige tijd in Groningen hebben gehad! En lekker dromen van konijnen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3370937
;D ;D Ze vind ze heel bijzonder leuk! Ze heeft ooit met een dalmatierdag 3 babyhaasjes opgegeten in het veld wat achter dat hondencentrum zat. :-X ;D Ik wist niet wat er gebeurde zo snel.

En dit durfde ik nog wel aan, de konijnen hebben een groot stevig hok waar ze in zitten als Ziva buiten loopt in de tuin. Het scheelt dat ik weet dat ze razendsnel is en vriendin dit ook weet en wel vertrouwen heeft in haar stevige hok en mijn reflexen. :o ;D
Door Lizzy
#3370939
sam28 schreef:;D ;D Ze vind ze heel bijzonder leuk! Ze heeft ooit met een dalmatierdag 3 babyhaasjes opgegeten in het veld wat achter dat hondencentrum zat. :-X ;D Ik wist niet wat er gebeurde zo snel.

En dit durfde ik nog wel aan, de konijnen hebben een groot stevig hok waar ze in zitten als Ziva buiten loopt in de tuin. Het scheelt dat ik weet dat ze razendsnel is en vriendin dit ook weet en wel vertrouwen heeft in haar stevige hok en mijn reflexen. :o ;D
:-X :-X :-X :-X . Voelde je je erg opgelaten? Linga heeft ook een keer een baby nijntje in het bos te pakken gekregen en opgegeten. Man man, wat een gezeik kreeg ik over me heen hier op Barfplaats :-X

Als ze in een hok zitten durf ik het ook wel aan. Ik dacht dat de nijnen losliepen. Dan is het echt einde oefening hier hoor... Ze hebben natuurlijk tot nu toe ook een paar keer een kip te grazen genomen :-X :'( . Van Peppi heb ik nog steeds verdriet. Die was al 8 jaar bij me en moest op deze vreselijke wijze om het leven komen :'( . En die stomme K hond stond er vervolgens echt naar te kijken "Oh... Ze is dood. En nu?".
Gebruikersavatar
Door sam28
#3370940
Ohja, ik heb me enorm opgelaten en schuldig gevoeld, ondertussen kan ik er wel om grinniken, het is echt al 10 jaar terug ofzo. Het was de dag dat ik leerde dat konijnen en hazen konden gillen. Dat gegil :-X Door merg en been.
Vervelend dat je zoveel gezeik kreeg! :-X Het is wat het is en ik vind instinct.
Ze mogen daar loslopen en mama haas heeft niet zo heel handig haar jongen in dat veld gelegd.

De nijnen van haar lopen inderdaad door de hele tuin, behalve als Ziva er is. ;)
Door Eef+Stippels
#3371014
sam28 schreef:Dankjullie wel nog! Gister zijn we de hele dag in Groningen geweest. Eerst bij iemand met kinderen, dat vind ze fantastisch! En daarna bij een goede vriendin met konijnen, vind ze ook heel erg leuk. Ze mag er alleen aangelijnd bij want als ze de kans krijgt heeft ze een extra maaltje. Gelukkig lopen ze alleen in de tuin ;D
Lekker gewandeld en ligt nu alle indrukken uit te slapen.
Genoten dus :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door