Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3369273
Ik fiets geregeld met zo'n 50 kilo in mijn bakfiets (en een kleine 15 achterop: de tweelingbuggy). En door het gewone stuur vraagt dat eigenlijk niet meer armkracht. Ook niet meer strekking, want het stuur is zo breed als het stuur. Hele scherpe hoeken kan de bakfiets niet maken, dus je moet een wat ruimere draai nemen.
#3369309
koekje schreef:Ik fiets geregeld met zo'n 50 kilo in mijn bakfiets (en een kleine 15 achterop: de tweelingbuggy). En door het gewone stuur vraagt dat eigenlijk niet meer armkracht. Ook niet meer strekking, want het stuur is zo breed als het stuur. Hele scherpe hoeken kan de bakfiets niet maken, dus je moet een wat ruimere draai nemen.
Oh dat valt me dan mee :)
Of jij bent onbewust beresterk :biggrin2:
#3369310
eelke schreef:Haha ja, dat ga ik ook doen. Stiekem is het idee dat we dan een stukje kunnen fietsen, mét Joep, en een biertje drinken. En dat ik dan op mijn normale fiets ga en meneer op de bakfiets :cool:
Klinkt goed! :D :D
En mocht je een biertje teveel op hebben, dan klim je lekker naast Joep in de bakfiets :biggrin2:
#3395015
Cindy de Wolf schreef: do 28 feb 2019, 18:45 Welke heb jij? Die van Babboe?
Ik wil dus echt wel dat ik hem kan afschermen, wil echt niet onverhoeds een hand of hond in de bak hebben.

Kwam ook nog deze tegen https://socibike.nl/bakfiets-hond/ vind ik wel mooi ogen alleen een hele kleine bak, in verhouding dan. Evenzo voor deze https://www.busybike.com/nl/shop/brands ... g-electric

Die socibike is wel super, zou ik graag willen hebben........maar jeetje, zoveel geld heb ik even niet......... :-[ :-[
#3395060
Vanaf aankomende zaterdag hebben ze e-dog babboe staan bij een fietsenwinkel in Den Haag. Wil medio april eens gaan kijken/testrijden. En minimaal 1 hond meenemen. Er moeten er namelijk wel 5 inpassen. 2 kleintjes, 2 mediun en 1 grote...
Babboe kwam mij toch als best doorontwikkeld voor. Maar eerst maar maart afwachten, dan weet ik of ik nog een baan...
#3395089
tt-tjes schreef: vr 14 feb 2020, 15:59 :o :o , Dat is niet zo fijn.....
Proces loop al een dik jaar. Langzaamaan ben ik wel toe aan iets mee duidelijkheid. Er ligt een deugdelijk sociaal plan en mocht ik het veld moeten ruimen dan gok ik zo met 20 jaar werkervaring in de incasso/schuldhulpverleningsbranche dat ik wel weer rap wat anders heb. Uitdaging gaat eerder worden weer 4 ochtenden...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door