Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3368349
Aangezien inmiddels best wat mensen een slowcooker hebben hier, vroeg ik me af wat je er in maakt.
Hier staat ie vandaag aan met rendang.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3368350
Vandaag niks, maar dinsdag gaat er tjaptjoy in!
Ik heb er al curry's meegmaakt, bolognese saus, ropa veja. Ben er wel achter dat als je kippenbouten gebruikt en je het 6 uurtjes op low zet dat je halverwege toch de kip moet ontbotten, aders heb je allemaal kleine stukjes bot erin ::)
En dikke spareribs, mals!!!
Gebruikersavatar
Door Kallista
#3368351
Vandaag eens een keer niks...maar anders...
Erwtensoep, linzensoep, goulash, stoofvlees, hazebouten, allerlei vlees wat lang op moet staan, stoofpotjes met groente, vegetarische curry's.

Grote voordeel is dat je bij maaltijdsoepen niet meer hoeft te roeren, er bakt niks aan :)

Er zijn verschillende FB groepen, waar mensen recepten laten zien voor de SC ;)
Gebruikersavatar
Door Ina
#3368361
Vandaag een baal gehaktballen geslowcookt.... een deel morgen even rondom bruinbakken, de rest gaat straks in de vriezer voor de volgende keer.

Gisteren opdekop kersencake en chicken masala

Ik vind het echt een heerlijk apparaat, alles er in doen en niet meer naar omkijken
Enige nadeel is dat wij tegenwoordig zoutloos/beperkt koken en je in de slowcooker toch al meer moet kruiden als normaal, dus is het even de balans zoeken hoe nu de smaak goed te krijgen
Door fransbulletje
#3368482
Krielaardappeltjes, kippendijen, bloemkool en verse ananas.
Overgoten met kokosmelk met kerrie, peper, zout en gember.
Door hamada
#3368569
fransbulletje schreef:Krielaardappeltjes, kippendijen, bloemkool en verse ananas.
Overgoten met kokosmelk met kerrie, peper, zout en gember.
Dat klinkt spannend!! Hoelang sudderen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door