Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3368231
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Mijn moeder stuurt ieder jaar een verjaardagskaart als mijn honden jarig zijn. D'r kleinkinderen. Van oma. Dinsdag kwam de kaart voor de puppy's binnen en nu wilde ze niet weer te laat zijn dus vandaag de kaart voor Biscuit (die aanstaande maandag jarig is). Wat en ontzettende lieve moeder heb ik toch :-* :-* :-* :-*
Kaarten puppy's.jpg
Kaarten puppy's.jpg (5.62 MiB) 2167 keer bekeken
#3368241
Lizzy schreef::-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Mijn moeder stuurt ieder jaar een verjaardagskaart als mijn honden jarig zijn. D'r kleinkinderen. Van oma. Dinsdag kwam de kaart voor de puppy's binnen en nu wilde ze niet weer te laat zijn dus vandaag de kaart voor Biscuit (die aanstaande maandag jarig is). Wat en ontzettende lieve moeder heb ik toch :-* :-* :-* :-*

Kaarten puppy's.jpg
Zeker wel! :D
#3368267
Zeker lief!

Scott is ook maandag jarig. Gisteren kreeg hij al een kaartje van opa en oma (mijn schoonouders). En echt aan hem geadresseerd :-)
Scott kent ze ook als opa en oma. Maandagavond komen ze langs voor z'n feestje.

Mijn ouders hebben geen flauw idee wanneer hij jarig is, laat staan dat ze een kaartje sturen. Alhoewel, toen we Scott net hadden kreeg ik wel een It's a boy kaartje van m'n vader. Dat vond ik wel superlief.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door