Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3370795
Kaela schreef:Haha dat geeft toch niets!

Ik kreeg vandaag voer binnen. Ik heb allerlei mixjes besteld en door elkaar gemengd. Zeer tevreden over, het ruikt heerlijk! Ik hoop dat het mannetje zo wakker wordt, dan ga ik hem een meelworm geven. Ben benieuwd of ie dat lust!
Wat een leukerd en prachtige kleur
Heb je het voer besteld bij wat ik zij?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3370819
Zo leuk om te lezen dat jullie hem net zo schattig vinden! Echt hoor, het zou verboden moeten worden, zo schattig!

Ik had van de week een foto naar een vriendin geappt en haar puberzoon die met een mild ochtendhumeur uit bed kwam was instantly happy. Ik bedoel maar, dan ben je echt heel schattig!
kiara schreef:Wat een leukerd en prachtige kleur
Heb je het voer besteld bij wat ik zij?
Ja ik heb bij rodentia besteld. Een basismengels en een hele zooi proefzakjes. Ik heb alles gemengd en het is een prachtig voer geworden voor hem.
IMG_6264.JPG
IMG_6264.JPG (3.73 MiB) 1655 keer bekeken
Ik ben nu aan het wachten tot hij wakker wordt. Wil zijn hoofd-kooi schoonmaken, maar we hebben hem vanmiddag al wakker gemaakt om door diezelfde vriendin te laten bewonderen. Beetje sneu om hem nog een keer wakker te gaan maken. Zijn tweede kooi heb ik al even netjes gemaakt. Ik vond zijn voedselvoorraad, smelt! Die heb ik netjes weer teruggelegd.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370825
Kaela schreef:Zo leuk om te lezen dat jullie hem net zo schattig vinden! Echt hoor, het zou verboden moeten worden, zo schattig!

Ik had van de week een foto naar een vriendin geappt en haar puberzoon die met een mild ochtendhumeur uit bed kwam was instantly happy. Ik bedoel maar, dan ben je echt heel schattig!



Ja ik heb bij rodentia besteld. Een basismengels en een hele zooi proefzakjes. Ik heb alles gemengd en het is een prachtig voer geworden voor hem.

IMG_6264.JPG

Ik ben nu aan het wachten tot hij wakker wordt. Wil zijn hoofd-kooi schoonmaken, maar we hebben hem vanmiddag al wakker gemaakt om door diezelfde vriendin te laten bewonderen. Beetje sneu om hem nog een keer wakker te gaan maken. Zijn tweede kooi heb ik al even netjes gemaakt. Ik vond zijn voedselvoorraad, smelt! Die heb ik netjes weer teruggelegd.
Mooi en goed voer he ,ik bestel het daar voor mijn 2 ratjes,(die komen ook daar vandaan) En ze heeft ook veel verstand van hamsters
Door tt-tjes
#3370980
Hij is echt superleuk. Bijt hij niet als je hem oppakt? Ik had een vriendinnetje vroeger met hamsters die onmiddellijk in je vingers hingen als je probeerde ze op te pakken :(
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370992
tt-tjes schreef:Hij is echt superleuk. Bijt hij niet als je hem oppakt? Ik had een vriendinnetje vroeger met hamsters die onmiddellijk in je vingers hingen als je probeerde ze op te pakken :(
Ik ook vroeger gehad een Syrische dacht ik
Dat was een piranha
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3371016
tt-tjes schreef:Hij is echt superleuk. Bijt hij niet als je hem oppakt? Ik had een vriendinnetje vroeger met hamsters die onmiddellijk in je vingers hingen als je probeerde ze op te pakken :(
Nee, want ik pak hem niet op ;). Dat vinden ze gewoon niet leuk, als prooidiertje vinden ze dat al snel eng. Daarom heb ik ook een speciaal terrarium besteld, zodat ik hen van voren kan benaderen ipv van bovenaf.

Dat hok begint trouwens wel een vervelend verhaal te worden, want de uiterste leverdatum (die ze heus zouden halen) is verstreken. Niets gehoord ook, dus zelf gemaild. Krijg ik vandaag een mail terug met “zoals gisteren telefonisch met u besproken komen we het hok vrijdag brengen”. Nou, ik heb gister niemand gesproken. Dat heb ik maar weer gemaild. Ben benieuwd, zal blij zijn als ze het vrijdag komen brengen. Heb een hoop geld betaald en het boezemt niet veel vertrouwen in zo.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3371041
kiara schreef::-\ dat is niet fijn
Ze hebben weer gemaild dat ze echt zondag komen. Dus daar moet ik maar op vertrouwen. Heb zo zin om het in te gaan richten en hem beter te kunnen zien!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door