Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3368119
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties.
En Constance, we gaan zeker niet meer weg hier uit de polder.
Ja Pop, Charlie heeft altijd zo'n lekker warrig hoofd, zeker na een paar dagen regen. Overal is zijn vacht dik, behalve op zijn koppie. Kam je nog zo trachten een mooi bolletje te knippen, hij zit zo weer plat en door elkaar.

Ik vond en vind het nooit fijn om op de foto te gaan, maar die foto's samen met mijn maatjes zijn juist zo dierbaar.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3368157
Charlie Angel schreef:Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Afbeelding
En Constance, we gaan zeker niet meer weg hier uit de polder.
Ja Pop, Charlie heeft altijd zo'n lekker warrig hoofd, zeker na een paar dagen regen. Overal is zijn vacht dik, behalve op zijn koppie. Kam je nog zo trachten een mooi bolletje te knippen, hij zit zo weer plat en door elkaar. Afbeelding

Ik vond en vind het nooit fijn om op de foto te gaan, maar die foto's samen met mijn maatjes zijn juist zo dierbaar.
Zulke mooie foto's met je maatje zijn zeker dierbaar! Fijn dat jullie allemaal zo goed op jullie plek zijn, het is je zo gegund :-* .
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3368294
Charlie Angel schreef:Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Afbeelding
En Constance, we gaan zeker niet meer weg hier uit de polder.
Ja Pop, Charlie heeft altijd zo'n lekker warrig hoofd, zeker na een paar dagen regen. Overal is zijn vacht dik, behalve op zijn koppie. Kam je nog zo trachten een mooi bolletje te knippen, hij zit zo weer plat en door elkaar. Afbeelding

Ik vond en vind het nooit fijn om op de foto te gaan, maar die foto's samen met mijn maatjes zijn juist zo dierbaar.



Je staat er hartstikke goed op! :-* Leuke foto's hoor. :)
Door zurca
#3368484
Wat een leuke foto's!
Je kan wel zien dat Charlie het naar zijn zin heeft gehad, vooral die laatste foto ;D :-*

Enne jij kan best vaker op de foto hoor, je blijft leuk plakken :biggrin2: :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3368502
zurca schreef:Wat een leuke foto's!
Je kan wel zien dat Charlie het naar zijn zin heeft gehad, vooral die laatste foto ;D :-*

Enne jij kan best vaker op de foto hoor, je blijft leuk plakken :biggrin2: :-*
Die laatste foto is echt hoe ik hem vaak op de foto heb, nooit normaal op de foto te krijgen, altijd met vliegende oren en een blij ei hoofd. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door