Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3366015
Iemand die ik ken krijgt binnenkort een pupje en wil zelf gaan drogen en vraagt mij welke machine ze moet kopen.
Ik heb zelf een Stockli maar vind het vervelend dat de onderkant zo vies wordt.
Een voorwaarde is dus dat hij makkelijk schoon te maken is en dat de roosters sowieso in de vaatwasser kunnen!
Welke hebben jullie en waarom?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3366016
MarijeEnBoomer schreef:Iemand die ik ken krijgt binnenkort een pupje en wil zelf gaan drogen en vraagt mij welke machine ze moet kopen.
Ik heb zelf een Stockli maar vind het vervelend dat de onderkant zo vies wordt.
Een voorwaarde is dus dat hij makkelijk schoon te maken is en dat de roosters sowieso in de vaatwasser kunnen!
Welke hebben jullie en waarom?
Hier de grootste excalibur. De grootste omdat ik grote honden heb :P en omdat ik ook voor onszelf droog, o.a. tomaten en fruit.
Heel tevreden over!
(maar volgens mij zijn hier al verschillende topic's over geweest)
Laatst gewijzigd door doranto op zo 20 jan 2019, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3366017
En deze iemand voelde een grote drempel en jij wilde de vraag wel stellen? :P

Ik heb een boman. Die wordt ook vies aan de onderkant. En de roosters kunnen niet in de vaatwasser.
Dus die niet nemen.
Overigens zit de fan wel aan de bovenkant daarvan.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3366020
Doranto schreef:Hier de grootste excalibur. De grootste omdat ik grote honden heb :P en omdat ik ook voor onszelf droog, o.a. tomaten en fruit.
Heel tevreden over!
Op de foto’s lijken de platen een combi van metaa en plastic, klopt dat?
Hoe maak jij de platen schoon?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3366021
MarijeEnBoomer schreef:Op de foto’s lijken de platen een combi van metaa en plastic, klopt dat?
Hoe maak jij de platen schoon?
Alles is van kunststof en gaat gewoon de vaatwasser in.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3366022
Oja, een van de redenen dat ik de excalibur heb ik gekozen i.p.v. bijvoorbeeld de sedona, is dat de bladen bij de excalibur vierkant zijn. Ik kan ze dus in elke richting erin schuiven.
Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3366077
MarijeEnBoomer schreef:Die ziet er ook goed uit!
Ja, ik ben er heel blij mee! Er kan heel veel in, is goed schoon te maken en je hoort 'm bijna niet.
-Annemarie- schreef: Zo! Als mijn Bomann het nog eens begeeft weet ik wat ik ga bestellen. ;D
:biggrin2:
Het is een aanrader inderdaad!
Ik had hiervoor een Bomann, maar dit is vele malen beter.
Gebruikersavatar
Door pike
#3366086
MillyMol schreef:Ik heb een Sedona: https://voedseldrogers.info/sedona/sedo ... overzicht/
Voor in de trays heb ik BBQ-matjes met een heel fijn rooster zodat er ook na drogen niets doorheen valt. Ik maak namelijk heel kleine trainers voor mijn honden m.b.v. siliconen mini ijsblokbakjes (160 vakjes/tray).

Ik hoor heel goede berichten over de Hendi en die is stukken goedkoper dan de Sedona.
Ik vind die Sedona's om te kwijlen. Maar ze zijn zo duur :( Ik moet zeggen dat die goedkopere Hendi er ook best Handy uit ziet :biggrin2:
Maar ik mag vast nog geen nieuwe ::) Ik heb nog steeds mijn eerste, uit de verre prehistorie, die ik ooit voor Pike gekocht heb, bij Tineke hier op het forum. Die wil niet stuk, hij heeft Pike overleefd... Maar de roosters mogen niet in de vaatwasser. De bodem wordt vies. Dus een hoop lastig schoonmaakwerk. En ik heb er ooit een paar nieuwe roosters bijgekocht, die trekken verdorie al krom als ze in het gewone hete sopje gaan >:( Misschien wordt het tijd dat ik ze een beetje te lang in het hete sop doe :naughty:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door