Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3365780
Wat enorm leuk om te lezen dat je zo'n stijgende positieve lijn hebt gevonden! Het is je zo gegund na alle eerdere tegenslagen ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3365799
M@rina schreef:Je bericht lezend word ik zelf ook een beetje gelukkig met jou mee (begrijp me goed ben happy met mijn leven: man, werk, hond etc.) maar jouw geluk straalt een beetje op me af.

Heel veel plezier samen in Goedereede!
Ahh wat lief, ja ik ben id ontzettend gelukkig nu, kan me niet heugen dat ooit op deze manier te hebben gehad!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3365839
me and my boys schreef:Hier heel lang niks geplaatst maar wel altijd mee gelezen..
Zoals jullie weten veranderde mn leven met mijn studio, operatie ed..
Maar allemaal ten goede!
Eindelijk kreeg ik mijn leven op de rit na 11jr..
En nu...lig het weer soort van overhoop...
Maar hey, zo gelukkig en zo goed in mn vel heb ik nog nooit gezeten!
Dit is het 2de jaar van de studio, het loopt super goed maar toch ga ik er afscheid van nemen..
Ook afscheid van Ridderkerk waar ik, zodra ik weg ga, er 50 jaar heb gewoond.
Afscheid van mijn leven hier in het dorp..
Nadat ik vorig jaar in het zh heb gelezen en een herstel periode heb gehad, ben ik gaan nadenken..
Ik wilde weer zo graag een maatje voor het leven en nee niet nog een belgje erbij...
Overigens ondanks dat ik inmiddels de bejaardensoos heb gaat het enorm goed met Vinnie en Gentle!
Na wat gezoek ed wat eigenlijk enkel maar gedoe met zich mee bracht...
Kwam ineens iem in mn leven waar ik een tijd geleden contact mee had maar ik was er denk gewoon toen niet aan toe..
Maar nu......jeetje zeg wat ben ik gelukkig, vlinders in mn buik en noem het maar op!
Wij hebben het zo enorm goed, gezellig.....kunnen mega lachen met elkaar maar ook avonden zitten kletsen...
Hij en ik..hebben beide in ons onze soulmate gevonden..
Mijn besluit staat vast......ik (en hij ook) gaan samen oud worden!
Dat betekend dat ik hier in Ridderkerk alles achter me gaat laten ..
En mijn geluk samen met mijn Ed voort ga zetten in Goedereede!
Ik ga een baantje zoeken voor zo n 20 uur in de week en zorgen dat ik mijn bedrijfje daar ook op kan gaan bouwen.
Wij samen gaan een super goed leven te gemoed ….
Nooit gedacht dat ik ooit zo gelukkig zou kunnen worden...

Beetje soft gedoe, ik snap t wel maar moest het aan jullie ook gewoon even kwijt
Helemaal geen soft gedoe, maar een superfijn bericht! :thumbsupup: Ik zit niet meer op Fb dus mis nog wel eens wat. :biggrin2:

Heel veel succes gewenst met de doorstart van je bedrijf op een andere plek. Goedereede, ik ken het goed daar. Heerlijk om te mogen wonen!
Ik wens je alle geluk van de wereld met je nieuwe relatie. :-*
Door Danny
#3368203
Oh El, dit berichtje hier had ik gemist. Ik had het wel al meegekregen natuurlijk.
Echt super fijn voor je, :-*
Door Ramses1
#3368453
Ooh Ellen wat heerlijk voor je!
Het is je van harte gegund. Erg leuk om te lezen want van gelukkige mensen wordt ik zelf ook altijd blij van.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door