Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3365615
Bij ons in opvang voor een doodzieke kennis, die noodgedwongen 3 van haar 6 honden moet herplaatsen.
Het is een podenco teefje, 3 jaar oud, 8 kilo. Als iemand hier op BP interesse heeft, dan hoor ik het graag! Ze is een beetje hyper (wordt al beter na een paar dagen hier), maar ongelofelijk lief. Het is een echte pod - zodra de neus buiten de deur is, is ze op jacht. Loslopen is dus ook geen optie, tenzij op veilig omheind terrein. Binnen is ze gewoon rustig. Ze loopt nu nog overal achter me aan, maar dat doen alle honden die nieuw zijn, dat stopt vanzelf na een paar weken.
IMG_2373.JPG
IMG_2373.JPG (2.41 MiB) 2277 keer bekeken
IMG_2370 (2).JPG
IMG_2370 (2).JPG (1.47 MiB) 2277 keer bekeken
#3365618
Kaio schreef:Eh ...had je niet een groot huis en een grote tuin ? ;D

Hopelijk heeft ze snel een permanent thuis.
Tja, van mij mag ze blijven, maar ik woon hier niet alleen...… Het eet bijna niks en ze neemt ook nauwelijks ruimte in, dus eigenlijk merk je er niet zoveel van ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3365620
Spikkelneus schreef:Tja, van mij mag ze blijven, maar ik woon hier niet alleen...… Het eet bijna niks en ze neemt ook nauwelijks ruimte in, dus eigenlijk merk je er niet zoveel van ;D ;D
:biggrin2: je merkt er bijna niks van dus :biggrin2:
Zoals ooit iemand zei die "2" schapen kocht volgens zijn vrouw, ach die paar extra die ik erbij koop heeft ze toch niet gelijk in de gaten , en dan zitten ze er al een tijd ;D
#3365622
Kaio schreef::biggrin2: je merkt er bijna niks van dus :biggrin2:
Zoals ooit iemand zei die "2" schapen kocht volgens zijn vrouw, ach die paar extra die ik erbij koop heeft ze toch niet gelijk in de gaten , en dan zitten ze er al een tijd ;D
Ze is dol op mannen, dus ze blijft niet helemaal onopgemerkt. Als manlief thuis is, zit ze op zijn schoot.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door