Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3366156
Spikkelneus schreef:Hee, da´s niet waar! 1 filmpje en 4 foto´s en dit was de allereerste post waarin ze gepromoot wordt. En ze is er pas 5 dagen, he?

Maar het wordt inderdaad een vrijwel onmogelijke opgave om haar weer los te laten, ze is Leuk met een hoofdletter L. Maar als jij haar wil adopteren, Joyce, dan wil ik er wel over nadenken ;) :P

Lila doet in elk geval hard haar best, ze heeft de hele nacht gezellig bij de manlief in zijn nek gelegen, en dat is heel knus en zalig warm aan je nek. Wie weet kan hij er aan wennen. Maar ik wacht nog even tot hij dat zelf bedenkt. (gelukkig zit ie niet op fb en ook niet op bp)
Dat was uiteraard een geintje ;) :-*
Ik heb ook helemaal over je eerste zin gelezen, van je eerste bericht. Dat is wel heel sneu zeg, dat dat de reden is dat ze weg moest :'(

En slaapt ze nog steeds lekker bij je man? :biggrin2:
Ze is wel een heel leuk meisje :smitten:
Ik denk alleen dat Lila niet zo blij zal zijn met Jolie ;)
#3366170
Joyce1985 schreef:Dat was uiteraard een geintje ;) :-*
Ik heb ook helemaal over je eerste zin gelezen, van je eerste bericht. Dat is wel heel sneu zeg, dat dat de reden is dat ze weg moest :'(

En slaapt ze nog steeds lekker bij je man? :biggrin2:
Ze is wel een heel leuk meisje :smitten:
Ik denk alleen dat Lila niet zo blij zal zijn met Jolie ;)
Ze speelt hier ook leuk met de 2 dames hoor. Ze heeft gewoon een voorkeur voor reuen, maar volgens mij hebben alle teefjes dat. Bij haar vorige huis bestond de roedel uit 3 reuen en 3 teven - die gingen ook allemaal prima met elkaar.
#3366377
Tuur is volgende week jarig. Ik denk dat hij een klein zusje voor zijn verjaardag wil....

Tja, de manlief.... Die wil geen 7e hond. En ik eigenlijk ook niet. Maar hij noemt haar Frups of Fruppie en ik vind dat zooooo lief. Hij gaat het (nog) niet toegeven, maar ik denk dat hij stiekem al wel voor haar gevallen is.
We wachten het nog even af....
#3366508
pearlsofpassion schreef:Maar vergeleken met de laatste aanwinst is dit maar een half hondje. :P
Dus dan heb je 6,5 , geen 7. :cool:
:thumbup:
Zelfs maar een kwart hondje, toch? :daisy:

Echt supercute zo met haar grote (pleeg)broer :smitten: :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door