Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Raaf
#3365680
Spikkelneus schreef:Ja, 3 teefjes, 4 reuen. Alle 4 de heren zijn ook bijzonder van haar gecharmeerd. Nou de heer des huizes nog ;)
:smitten:
Tja...waar moet ze anders heen....
Charme-offensief op volle toeren....
Door Chouka
#3365792
CindyMayella schreef:succes met het zoeken naar een warme mand!!!
Ik zou aan TS eerder willen zeggen:
Succes met het niet vinden van een warme mand.

Dan blijft hij gewoon waar hij is. Een beter excuus kan je niet vinden.
#3365800
Siberienne schreef:Wat een moppie, maar wat een kleintje, maar 8 kilo? Zijn pod-dames vaak zo klein?
Podencos zijn er in ongeveer alle maten. Dit is zo´n beetje het kleinste, hoewel ik er ook wel eens 1 van 5 kilo heb gezien (maar ik denk dat daar dwergpinscher in zat), je hebt mediums en de Canarios (zoals Diego) en de Ibicencos zijn het grootst. Ik ken een ibicenco van 33 kilo, graatmager, die komt tot onder mijn oksel. De campanero zijn nog groter, maar daar zit mastin ingekruisd.
Er zijn ook nog kortpoten (manetos), waar onze Dali waarschijnlijk een mix van is - die zitten vaak ook zo rond de 10 kilo.

Lila is denk ik geen zuivere podenco, het is een podenco andaluz met nog iets, waarschijnlijk ook iets van pinscher.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3365875
Spikkelneus schreef:Ze is dol op mannen, dus ze blijft niet helemaal onopgemerkt. Als manlief thuis is, zit ze op zijn schoot.....
Druk bezig de man des huizes over te halen lees ik al ;D ;D ;D :cool:
#3365877
Ik zag haar al voorbij komen op FB. Wat een leuk wijffie! :smitten:
Gezien het kleine aantal foto's en helemaal geen filmpjes, denk ik nu al te kunnen zeggen dat je het inderdaad nooit zal leren ;D ;)
nikèdog2000 schreef:Wat een schatje
Wat voor joyce
Die heeft er maar2 daar kan best nog wel 1 erbij :D
:biggrin2: :biggrin2:
Je vergeet Harry;
Afbeelding
Maar het klopt, ik heb inderdaad maar 2 Pokkedenco's.
Wat mij betreft mag er best nog 1tje bij, maarja.. mannen he ::)
#3365904
Joyce1985 schreef:Ik zag haar al voorbij komen op FB. Wat een leuk wijffie! :smitten:
Gezien het kleine aantal foto's en helemaal geen filmpjes, denk ik nu al te kunnen zeggen dat je het inderdaad nooit zal leren ;D ;)


)

Hee, da´s niet waar! 1 filmpje en 4 foto´s en dit was de allereerste post waarin ze gepromoot wordt. En ze is er pas 5 dagen, he?

Maar het wordt inderdaad een vrijwel onmogelijke opgave om haar weer los te laten, ze is Leuk met een hoofdletter L. Maar als jij haar wil adopteren, Joyce, dan wil ik er wel over nadenken ;) :P

Lila doet in elk geval hard haar best, ze heeft de hele nacht gezellig bij de manlief in zijn nek gelegen, en dat is heel knus en zalig warm aan je nek. Wie weet kan hij er aan wennen. Maar ik wacht nog even tot hij dat zelf bedenkt. (gelukkig zit ie niet op fb en ook niet op bp)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door