Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3365361
Wij zijn aan het kijken voor een draadloze steelstofzuiger. Maar die dingen zien er op internet allemaal hetzelfde uit, behalve de prijs dan. Daar zit nogal een verschil op. Maar waarvoor weet ik dus niet.
Waar moeten we op letten?

En verder heb je er ook nog eens met een stoomreinigersfunctie erin. Of met zo'n dweiler er of iets dergelijks. Is dat hetzelfde, of nog iets anders?

Met welke hebben jullie ervaring en is die goed of niet?
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3365370
Ik ben erg blij met mijn draadloze stofzuiger, met steel. Ik vind het fijn dat ik hem kan pakken en meteen meenemen naar waar ik wil zuigen. Het enige wat ik nog niet goed kan/durf is boven op mijn laminaat zuigen omdat ik bang ben voor krassen en dat rolding niet werkt met hondenharen. Die liggen soms als hele vlokken ergens...
Ik heb geen dweilfunctie....
Ik heb een dirtdevil Cavalier, schoonmaken is soms wat vervelend, de haarplukken gaan tussen de motor en buitenkant vastzitten, die moet ik dus echt uit 'pakken' (en dan mijn handen wassen).
Als er alleen zand in zit is het klepje open, zooi eruit en klepje dicht..
Oh, ik heb hem ook al een paar keer laten vallen en hij werkt nog steeds en ik heb hem al eens buiten uitgeblazen met de waterblazer

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Barfplaats wordt gesponsord door