Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3365401
hannabelgje schreef:Blij dat ik nooit iemand tegen kom hier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Lijkt me echt heerlijk! Ik ben jaloers!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3365406
hannabelgje schreef:Blij dat ik nooit iemand tegen kom hier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Het is de enige reden waarom we blij zijn geen hond meer te hebben. Is toch echt niet best.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3365409
hannabelgje schreef:Blij dat ik nooit iemand tegen kom hier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ooh ik ben ook jaloers!

Trouwens ook geen originele westerling maar ze krijgen mij met geen drie stokken terug. ;)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3365459
Had ook grote ergenis in de randstad ( Hoofddorp)
Gelukkig kom ik hier zelfde mensen tegen en als ik ze tegen kom word er meestal wel rekening met elkaar gehouden op enkele uitzonderingen na . De Vakantie gangers ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3365471
kiara schreef:Had ook grote ergenis in de randstad ( Hoofddorp)
Gelukkig kom ik hier zelfde mensen tegen en als ik ze tegen kom word er meestal wel rekening met elkaar gehouden op enkele uitzonderingen na . De Vakantie gangers ;D
Bij jou ook al >:(
Door eelke
#3365478
Hier ook gisteren. Een vrouw met 4 loslopende honden. Kwamen er drie op ons af, waarvan een met zijn kop boven die van Joep bleef staan en stond te grommen. Niet tof en ze kwam op haar gemak aanlopen terwijl ze riep, en die hond natuurlijk niet luisterde. Lijnt ze er een aan, staat nummer 2 natuurlijk meteen bij Joep. Die heeft mooi een duw met mijn laars gekregen, en toen kwam nummer drie ::) maar die liet zich wegsturen toen ik er tussen ging staan.

Leeeuuuuukkk super relaxt lopen ook.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3365482
Angelique schreef:Westerlingen :2funny: :2funny: :2funny:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:


Nou, hier kunnen de autochtonen er ook wat van hoor. Breek me de bek niet open. Had vorige week nog een 'fijn' gesprek met een meneer die zijn hond altijd bovenop Moyra laat duiken. >:( Nou ja, gesprek.... Het was meer een monoloog want hij zei vooral niets terug en liep heel snel naar zijn auto. Je zou je toch eens verontschuldigen als iemand anders last heeft van jouw hond. ::)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3365491
Niet fijn voor jullie maar wel fijn dat er herkenning is. Helaas.
Het maakt wel dat ik verre van ontspannen meer loop met Ziva :-X
Gebruikersavatar
Door kiara
#3365496
pike schreef:Bij jou ook al >:(
Ja en ook zeer herkenbaar in de vakantie tijd, de boodschappen karretjes overal laten slingeren >:(
En dan maar nog niet te praten over het autorij gedrag
Gebruikersavatar
Door kiara
#3365497
-Annemarie- schreef::biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:


Nou, hier kunnen de autochtonen er ook wat van hoor. Breek me de bek niet open. Had vorige week nog een 'fijn' gesprek met een meneer die zijn hond altijd bovenop Moyra laat duiken. >:( Nou ja, gesprek.... Het was meer een monoloog want hij zei vooral niets terug en liep heel snel naar zijn auto. Je zou je toch eens verontschuldigen als iemand anders last heeft van jouw hond. ::)
Moet die hond even mijn Missy ( de Sint) tegen komen die maakt gehakt dan van die hond ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3365499
kiara schreef:Moet die hond even mijn Missy ( de Sint) tegen komen die maakt gehakt dan van die hond ;D
Waarop je dan evengoed ook een probleem hebt...
Door Anne in Zweden
#3365504
Voor de wanhopigen: hier in de buurt (500 km ten noorden van Stockholm) staan nog diverse huisjes te koop, met gegarandeerd geen overlast van asociale hondenuitlaters. :D Wel her en der opduikende kuddes rendieren. :g:
Ben altijd weer blij dat ik op de pampa woon, als ik dit soort topics lees. :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door