Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3365327
Oh grrrrrrr.
Ik ga met ziva in de bosjes staan omdat het een klein paadje is en ziva aan de lijn loopt.
De Kak mevrouw lijnt haar hond niet aan en ik wil doorlopen zodra ze naast me lopen. Hondje komt achter ons aan en ik moet wachten tot zij 'm aanlijnt. Ik zeg er wat van en zij zegt sorry. Prima.

Hondje schiet tussen haar handen door en word bij het handvat gegrepen (lees staart) en beestje piept. Vervolgens heeft ze commentaar en word ik uitgemaakt voor kutwijf. :-X Heb haar toegebeten dat zij haar hond mishandeld door het aan de staart te grijpen. Ze scheelt nog even door met kutwijf enzo.
:-X Het was echt zo'n Kak madam. Heel bijzonder..
Woest maakt dat me
Gebruikersavatar
Door sam28
#3365333
Ziva staat te snuffelen als ik ga stilstaan.
Het pas wel lekker in mn k u t humeur dat ik al had.
uitgescholden worden. En 10min nat geregend.

Gelukkig mag ik nu vlees portioneren. :-\
Door Lizzy
#3365340
Ik vind eigenlijk best wel veel hondeneigenaren niet te harden :biggrin2: . Eigenlijk maak ik vrijwel dagelijks dingen mee dat ik denk " :-X :-X :-X :-X ". Of " >:( >:( >:( >:( ". Of " :???: :???: :???: :???: ". Of " :o :o :o :o ". Of " ::) ::) ::) ::) ::) ::) ".

Dus nah, ja, dit is ook weer categorie "verschrikkelijk". Ben je beleeft gebleven? :biggrin2:
Door MillyMol
#3365345
Ik lig hier in Zeist overhoop met een man die weigert zijn niet-opgevoede JRT aan te lijnen, met als gevolg dat dat rotbeest steeds uitvalt naar mijn honden.
Eerste keer netjes gevraagd of hij zijn hond, net als ik dat doe, wil aanlijnen. Hij reageerde met: "het is hier toch een losloopgebied?” Waarop ik zei dat dat geen vrijbrief is om je hond niet onder controle te houden. Daarop werd ik voor “gestoord wijf” uitgemaakt. Enfin, ik ben doorgelopen.

De keer erop weer hetzelfde laken een pak. Meneer vond het blijkbaar geen probleem want hij stopte niet met bellen. Weer gevraagd of hij “dat rotbeest” wilde aanlijnen. Daarop besloot meneer dat het tijd werd om mij een lesje te leren. Ik zag hem aanstalten maken om mij fysiek duidelijk te maken dat hij er niet gediend van was om aangesproken te worden.

Ik heb gebluft en gezegd dat als hij uit zo voeren wat hij zo overduidelijk van plas was ik in “het zoeksysteem op mijn kantoor in het gebouw van de officier van justitie in Utrecht zijn adres zou opzoeken en hem op zou laten pakken door mijn collega’s bij de politie en dat dit niet onopgemerkt zou gebeuren”. Ik werk daar natuurlijk helemaal niet, maar ik ben blij dat ik erop kwam.

Op de een of andere manier kwam dat toch binnen. Onder veel gescheld heeft hij zijn JRT opgepakt en is weggelopen.

Nu kijk is de hele tijd om me heen en als ik hem zie in de verte roep ik de mannen en keer om. Ik snap gewoon niet dat je niet je verantwoordelijkheid neemt voor je eigen hond en het blijkbaar heel gewoon vindt dat je hond uitvalt naar andere honden.
Door Eef+Stippels
#3365347
Lizzy schreef:Ik vind eigenlijk best wel veel hondeneigenaren niet te harden :biggrin2: . Eigenlijk maak ik vrijwel dagelijks dingen mee dat ik denk " :-X :-X :-X :-X ". Of " >:( >:( >:( >:( ". Of " :???: :???: :???: :???: ". Of " :o :o :o :o ". Of " ::) ::) ::) ::) ::) ::) ".

Dus nah, ja, dit is ook weer categorie "verschrikkelijk". Ben je beleeft gebleven? :biggrin2:
Zegt dat wel :-X

Het is echt stuitend hoe asociaal mensen zijn :o

En die asociale mensen hebben dan soms ook een hond of meer. Laatst liet een vriendelijk stel hun 4 rhodesians los op ons af stormen.. Ze doen niks, maar is het fijn voor mijn tweetal om zo bestormd te worden en dan uitgebreid afgesnuffeld... :???:
Bella is dol op honden maar vond dat echt teveel van het goede.

En moet je voor de grap eens op een parkeerplaats ergens op wachten. In de korte tijd dat ik er zat gooiden 2 verschillende mensen hun autodeur open tegen mijn auto >:(
En niet verschrikt kijken of ze wat beschadigd hebben, nee het kan ze geen lor schelen of ze andermans eigendom beschadigen.

Misschien moet dit eigenlijk in het klaagtopic :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3365366
Oh maar echt niet te harden, de meesten :-X Ik lijn Pum aan bij iedere hond die ik tegenkom, tenzij ik ze al 10x ben tegengekomen en weet hoe het spul reageert op elkaar (Pum is een paar keer aangevlogen)
Een tijdje terug vloog er een jr-achtige op Pummeke af en ik blok die hond. Hij stopt, rent om ons heen en wil haar nogmaals benaderen en weer blok ik 'm (zonder 'm ook maar met een vinger aan te raken)
Baas komt wat later aangelopen en zegt "don't kick my dog" Dus ik zeg nog dat ik dat absoluut niet deed. Waarop hij zegt "i'll kill your dog"

Ik was zoooo verbijsterd dat ik niet reageerde en doorliep. Hij ook. Gestoord! :-X
(Ik kon me ineens voorstellen dat als ie écht een vinger naar haar had uitgestoken dat ik de flex-lijn stuk had geslagen op z'n hoofd :-[ toen was ik nóg meer van slag :-[ ).
Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3365369
Kunnen we niet, hier met z'n allen op BP, afspreken dat we gewoon alleen elkaar tegen komen tijdens de wandelingen.
Dan moet elke wandeling toch een feest zijn? Kunnen we gelijk nog wat vlees uitwisselen ook ;D :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3365374
Lizzy schreef:Ik vind eigenlijk best wel veel hondeneigenaren niet te harden :biggrin2: . Eigenlijk maak ik vrijwel dagelijks dingen mee dat ik denk " :-X :-X :-X :-X ". Of " >:( >:( >:( >:( ". Of " :???: :???: :???: :???: ". Of " :o :o :o :o ". Of " ::) ::) ::) ::) ::) ::) ".

Dus nah, ja, dit is ook weer categorie "verschrikkelijk". Ben je beleeft gebleven? :biggrin2:
Nou, same here. Ik had in mn woestenij van de titel Alle hondeneigenaren... gemaakt ;D Dat is ook niet zo maar ik maak hetzelfde mee als jij en denk daar dan ook hetzelfde over.
Ik ben beleefd gebleven tot aan de 5e kutwijf en toen heb ik gezegd dat ze er zelf een was. :-X :biggrin2:

MillyMol schreef:k heb gebluft en gezegd dat als hij uit zo voeren wat hij zo overduidelijk van plas was ik in “het zoeksysteem op mijn kantoor in het gebouw van de officier van justitie in Utrecht zijn adres zou opzoeken en hem op zou laten pakken door mijn collega’s bij de politie en dat dit niet onopgemerkt zou gebeuren”. Ik werk daar natuurlijk helemaal niet, maar ik ben blij dat ik erop kwam.

Op de een of andere manier kwam dat toch binnen. Onder veel gescheld heeft hij zijn JRT opgepakt en is weggelopen.

Nu kijk is de hele tijd om me heen en als ik hem zie in de verte roep ik de mannen en keer om. I
Creatief! hihi..
En over dat laatste, dat doe ik heel regelmatig. Ik vind het prima om andere honden en eigenaren tegen te komen maar wel op mijn voorwaarden, dus loop ik regelmatig een rondje om.
Eef+doggies schreef: Laatst liet een vriendelijk stel hun 4 rhodesians los op ons af stormen.. Ze doen niks,
Jeezus wat aso!! Ze kunnen niks doen maar dat weten zij maar jij niet en zeker je hond niet. :-X
Inge en Bono schreef: Waarop hij zegt "i'll kill your dog"
WTF!!! >:( Echt hoor. Mijn beeld word niet beter van hondeneigenaren door dit topic :biggrin2:

Andere honden worden ook niet blij als we elkaar tegenkomen en ik heb vlees bij me ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3365376
Oh dat vond Pike nooit een probleem. Ik had altijd zelf gedroogde snoepjes op zal en toen ik nog in purmerend woonde ben ik wel eens de Rattenvanger van Hamelen genoemd. In het park liepen alle honden met mij mee ipv met hun baasjes ;D en die baasjes maar roepen. ;D ;D
Door Cindy de Wolf
#3365377
Lizzy schreef:Ik vind eigenlijk best wel veel hondeneigenaren niet te harden :biggrin2: . Eigenlijk maak ik vrijwel dagelijks dingen mee dat ik denk " :-X :-X :-X :-X ". Of " >:( >:( >:( >:( ". Of " :???: :???: :???: :???: ". Of " :o :o :o :o ". Of " ::) ::) ::) ::) ::) ::) ".

Dus nah, ja, dit is ook weer categorie "verschrikkelijk". Ben je beleeft gebleven? :biggrin2:
Niets aan toe te voegen :-X
Gebruikersavatar
Door pike
#3365378
Ik ben blij dat ik uit het westen weg ben. Hier gaar dat toch iha gemoedelijker ok al hebben de meeste geen idee waar ze mee bezig zijn. De honden zijn van een ander slag en heel veel loopt aangelijnd of wordt aangelijnd. Alleen in de vakantieperiode als er weer van die rare mensen met hun honden op de camping staan kom je weer van die mensen tegen die vinden dat hun honden boven op de mijne mogen duiken omdat dat normaal is :-X
Door MillyMol
#3365379
pike schreef:Ik ben blij dat ik uit het westen weg ben. Hier gaar dat toch iha gemoedelijker ok al hebben de meeste geen idee waar ze mee bezig zijn. De honden zijn van een ander slag en heel veel loopt aangelijnd of wordt aangelijnd. Alleen in de vakantieperiode als er weer van die rare mensen met hun honden op de camping staan kom je weer van die mensen tegen die vinden dat hun honden boven op de mijne mogen duiken omdat dat normaal is :-X
Nog maximaal 2 jaar en dan heb ik er ook geen last meer van.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3365387
pike schreef:Ik ben blij dat ik uit het westen weg ben. Hier gaar dat toch iha gemoedelijker ok al hebben de meeste geen idee waar ze mee bezig zijn. De honden zijn van een ander slag en heel veel loopt aangelijnd of wordt aangelijnd. Alleen in de vakantieperiode als er weer van die rare mensen met hun honden op de camping staan kom je weer van die mensen tegen die vinden dat hun honden boven op de mijne mogen duiken omdat dat normaal is :-X

Westerlingen :2funny: :2funny: :2funny:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door