Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3366110
Summerditches schreef:Ohhhhh. ik ben in afwachting van deze Multicooker..bedankt voor de tip...

Heb je hem inmiddels??
Door Tibbies
#3366301
Ik heb de pan vanmiddag ontvangen. Hij ziet er erg mooi uit, maar er zit alleen een Spaanse handleiding bij.
Ik heb Groupon een berichtje gestuurd en hoop nu een Nederlandse of Engelse gebruiksaanwijzing te krijgen.
Door Summerditches
#3366304
Tibbies schreef:Ik heb de pan vanmiddag ontvangen. Hij ziet er erg mooi uit, maar er zit alleen een Spaanse handleiding bij.
Ik heb Groupon een berichtje gestuurd en hoop nu een Nederlandse of Engelse gebruiksaanwijzing te krijgen.

Ik ook vandaag hij staat alleen al weer klaar voor verzending terug naar Groupon. "Slowcooken"is voor mij nieuw en ik wil niet het risico lopen om van alles uren op te zetten om er dan achter te komen dat ik ergens iets niet goed vertaald heb. Ze bieden aan er naar te kijken duurt 5-7 dagen..misschien komt er dan een google translate documentje maar de display/bediening is ook spaans.
Vond het al een beetje raar dat er nergens een merknaam genoemd stond waardoor ik geen reviews of zo kon bekijken. Ik denk dat dit alles reden genoeg is om hem te retourneren..baal echt..hele kast voor bonen, linzen en de meest verrukkelijke recepten..maar geen slowcooker :(
Door Tibbies
#3366313
Ik ben er de hele middag mee bezig geweest om een gebruiksaanwijzing te vinden.
Ik ben er inmiddels achter dat het de IC-X800 en een multicooker is. Ik heb Groupon gemaild en om een Nederlandse of Engelse gebruiksaanwijzing gevraagd.
Heb ook geen ervaring met slowcooken. Ik wacht nog even af
Door Summerditches
#3366319
Tibbies schreef:Ik ben er de hele middag mee bezig geweest om een gebruiksaanwijzing te vinden.
Ik ben er inmiddels achter dat het de IC-X800 en een multicooker is. Ik heb Groupon gemaild en om een Nederlandse of Engelse gebruiksaanwijzing gevraagd.
Heb ook geen ervaring met slowcooken. Ik wacht nog even af

Ik durf het toch niet meer aan...ik heb een Bartscher gekocht via Bol.com van 6,5 litr. voor iets meer. Deze gaat morgen terug..als ik hem eenmaal ga gebruiken en er gaat van alles mis kan hij misschien niet meer terug. wel super jammer want ik vond het een prachtig ding om te zien...heb dan ook net nu ff te weinig geduld om op antwoord te wachten..
Door Janie2
#3366390
tt-tjes schreef:Nou, ik wil hem alleen maar gebruiken om bonebroth te maken, zodat ik hem in het tuinhuis neer kan zetten, dus zo'n hele dure wil ik niet. Gewoon op het gas stink mijn huis als een slachthuis.

TT zonde zonde ;D
Maarree... mijn instantpot stinkt niet, ik had begrepen dat slowcookers met simpel deksel (bijv een glazen deksel met luchtgaatje) een “geur aroma” in je woonkamer verspreiden. Alsof je lekker 12 uur staat te kokkerellen, wat de slowcooker dan ook doet. Dus of je de slachthuis beleving omzeilt met zo’n simpele slowcooker vraag ik mij af. (Of zet m in je schuur).

Voor bonebroth is het ideaal inderdaad. Ben benieuwd of je/andere barfers nog een andere aanschaffen. Voor zover ik weet zijn dit fijne simpele dingen (het merk heeft meerdere types in deze prijsklasse): https://www.bol.com/nl/p/russell-hobbs- ... gJyLfD_BwE

Soms staan ze op marktplaats!

Wij eten zelden vlees, maar als we het eten dan maak ik een kippensoep, bouef bourgignon of andere stoof.. en dat komt er echt boterzacht uit! De hele kip doe ik of slowcooken of high pressure, en dan is het daarna botjes rapen (wat zijn die werveltjes klein) omdat alles uit elkaar valt. Ik heb bij zo’n hele wel dat gevoel.. wat ben ik met jou doen arm kippie.. was je maar weer heel, kon ik maar terugspoelen. (Ik ben een vegetariër in ontkenning).
Door Tibbies
#3366489
Vandaag een slowcooker van 3,5 liter inhoud bij de Casa gekocht.
Was 50% afgeprijsd, en ook nog extra 20% met een code omdat ik mij had ingeschreven voor de nieuwsbrief, 17,97 betaald.
Leuk prijsje om eens te proberen

Die van Groupon gaat retour.
Door tt-tjes
#3366521
Janie2 schreef:TT zonde zonde ;D
Maarree... mijn instantpot stinkt niet, ik had begrepen dat slowcookers met simpel deksel (bijv een glazen deksel met luchtgaatje) een “geur aroma” in je woonkamer verspreiden. Alsof je lekker 12 uur staat te kokkerellen, wat de slowcooker dan ook doet. Dus of je de slachthuis beleving omzeilt met zo’n simpele slowcooker vraag ik mij af. (Of zet m in je schuur).

Voor bonebroth is het ideaal inderdaad. Ben benieuwd of je/andere barfers nog een andere aanschaffen. Voor zover ik weet zijn dit fijne simpele dingen (het merk heeft meerdere types in deze prijsklasse): https://www.bol.com/nl/p/russell-hobbs- ... gJyLfD_BwE

Soms staan ze op marktplaats!

Wij eten zelden vlees, maar als we het eten dan maak ik een kippensoep, bouef bourgignon of andere stoof.. en dat komt er echt boterzacht uit! De hele kip doe ik of slowcooken of high pressure, en dan is het daarna botjes rapen (wat zijn die werveltjes klein) omdat alles uit elkaar valt. Ik heb bij zo’n hele wel dat gevoel.. wat ben ik met jou doen arm kippie.. was je maar weer heel, kon ik maar terugspoelen. (Ik ben een vegetariër in ontkenning).
Maar de instantpot is ook wel heel wat duurder. En ik wil hem echt alleen voor Bonebroth en hij gaat idd in het tuinhuis.
Ben nog aan het denken welke het dan zou moeten worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door