Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3365063
TomsBorders schreef:dankjewel iedereen :)
ben niet de actiefste in dit deel dus ik ben ook wat laat hihi
Long time no see Tom !!!! Nog gefeliciteerd ! Hoe gaat het met je meiden ? (alle 3 ?). Heb je nog nieuwe foto's van ze ?
Lynn zal ondertussen al wel uigegroeid zijn, time flies.....
#3365152
miik schreef:Long time no see Tom !!!! Nog gefeliciteerd ! Hoe gaat het met je meiden ? (alle 3 ?). Heb je nog nieuwe foto's van ze ?
Lynn zal ondertussen al wel uigegroeid zijn, time flies.....
hmm ja, ik ben goed in onder de radar te blijven. ik heb wel wat foto's van de laatste tijd, rechts is lynn steeds en bij de schapen ook. lynn is nog altijd een kleuter maar veel talent. ik had verwacht dat ze nog iets ging uitdikken, maar ze is nog altijd een scharminkeltje haha. ik weet niet zeker of ze 3 honden bedoeld Lizzy maar dat is een ander verhaal. alles ok daar?
1.png
1.png (854.54 KiB) 2256 keer bekeken
2.png
2.png (597.57 KiB) 2256 keer bekeken
3.png
3.png (1.05 MiB) 2256 keer bekeken
Door Lizzy
#3365195
TomsBorders schreef:hmm ja, ik ben goed in onder de radar te blijven. ik heb wel wat foto's van de laatste tijd, rechts is lynn steeds en bij de schapen ook. lynn is nog altijd een kleuter maar veel talent. ik had verwacht dat ze nog iets ging uitdikken, maar ze is nog altijd een scharminkeltje haha. ik weet niet zeker of ze 3 honden bedoeld Lizzy maar dat is een ander verhaal. alles ok daar?

1.png
2.png
3.png
Oh OK, dus er is er niet stiekem eentje bij gekomen :biggrin2: (hond nummer 3). Lekker stel zo, die twee meiden van jou! Beide zien er zeer pienter uit :smitten:
#3365199
nee voorlopig nog ff niet, heb veel te doen voor ze maar voor een derde net weer te weinig en we zijn zo voor mijn gevoel wel in balans met zijn 3en (Kaya verzorgt, Lynn kleuterd, en ik doe maar wat), wel heb ik meerdere ooien van verschillende rassen erbij gekregen, ik weet niet of dat telt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door